خبرهای داغ:
تبریز- عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: بانوان، حضرت فاطمه زهرا(س) را اسوه و الگو قرار دهند و زندگانی خود را براساس سبک زندگانی آن بزرگوار ادامه دهند.
کد خبر: ۹۴۰۹۳۸۷
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ربایجان شرقی، محمدتقی پورمحمدی روز یکشنبه در کارگاه آموزشی به مناسبت گرامیداشت روز مادر با موضوع "سبک زندگی فاطمه الگوی برتر" در سالن اجتماعات فرمانداری مراغه، اظهار داشت: ارزش ها به لباس کذایی پوشیدن و زندگانی آنچنانی نیست مهم آن است که رضای خدا را کسب کنیم و زندگی اسلامی داشته باشیم.

وی بیان کرد: توجه به مشکلات اساسی زندگی و در اولویت قرار دادن همسرداری، قناعت، ایثار و فداکاری، تربیت درست فرزندان، ایثار و عفت باید از خصوصیات اصلی بانوان باشد.

امام جمعه مراغه تاکید کرد: زنان سرزمین مان باید بانوان قهرمان و دلاور تاریخ را اسوه زندگی خود قرار داده و در راس همه آنان رفتار و کردار و زندگانی فاطمه زهرا (س) سرلوحه زندگانی قرار دهند چراکه الگوی برتر و سبک زندگی بهتری برای آنان می تواند باشد.

وی ادامه داد: در کشور ما بانوانی داریم که مادر هفت شهید هستند که تنها نمونه آن را در تاریخ اسلام شاهد بودیم و این چنین مواردی برای مثال و الگو قرار دادن بسیار است.

ارسال نظرات