خبرهای داغ:
تبریز- رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امسال ۲۴ کمیته اجرایی برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر در استان تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۴۰۹۳۹۰
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اسکندری در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد گرامیداشت دهه فجر استان در تبریز افزود: امسال مراسم برنامه‌های گرامی داشت دهه فجر ما با شعار محوری جشن ملی ۱۴۰۰، با رویکرد تبلیغی و تعمیقی و بهره گیری از فناوری‌های نو برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: طراوت و تازگی و ابتکار و خلاقیت، انسجام و هماهنگی دستگاه‌ها و توجه به جوانان و نوجوانان و زنان به ویژه در جنگ نرم در برنامه‌های دهه فجر گنجانده شده است.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی هم در این جلسه گفت: در طول تاریخ انقلاب‌های متعددی اتفاق افتاده، اما انقلاب اسلامی ما متفاوت از تمامی انقلاب‌ها است چرا که رهبریت و مرجعیت دینی در هدایت آن بوده و تمامی مسائل و احکام برای پیروزی انقلاب نشات گرفته از احکام و مکتب اهل بیت (ع) است.

تراب محمدی افزود: باید انقلاب و اهداف آن را به صورت روان و با زبان امروزی در اختیار نسل جوان قرار دهیم که توجه به شبکه‌های مجازی یکی از این راههاست و باید به تولید محتوا در این بخش توجه ویژه‌ای شود.

ارسال نظرات