خبرهای داغ:
سرهنگ «امیری مقدم» گفت: امیدواریم با حمایت مسئولین، فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قزوین تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۹۴۰۹۴۲۶
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین، در جلسه بررسی روند ساخت مرکز دفاع مقدس قزوین که با حضور سردار «عبدالله عراقی» رئیس پژوهشکده دفاع مقدس در ستاد کل نیروهای مسلح، فرماندهان نظامی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران برگزار شد، اظهار داشت: قزوین با دارا بودن شهدای شاخصی همچون بابایی، رجایی، ابوترابی، حسن‌پور، لشگری، اللهیاری و با اهدای ۳ هزار شهید و ده‌ها هزار جانباز و ایثارگر در دوران دفاع مقدس، یکی از مناطق مذهبی و وفادار به میهن و انقلاب کشور بوده که همواره در صحنه‌های مختلف دین خود را به نظام ادا کرده است.

وی افزود: متاسفانه قزوین در زمینه ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، جزو استان‌های کمتر توسعه‌یافته است که امیدواریم با حمایت مسئولین و برنامه‌ریزی‌هایی که صورت دادیم، در آینده نزدیک شاهد تسریع در روند ساخت این پروژه مهم فرهنگی در استان باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با قدردانی از تلاش‌های مدیران سابق این اداره‌کل برای احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، بیان کرد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، هویت و شناسنامه شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس است که نسل‌های امروز و آیندگان با ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های گذشتگان خود در پاسداری و دفاع از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی وطن آشنا شوند.

وی افزود: تیم‌های متخصص و باتجربه‌ای در خصوص طراحی المان‌ها، فضای سبز و مبلمان محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قزوین ایجاد شده است و بنا داریم با ایجاد فضا‌های جدید و جذاب، فرهنگ ایثار و شهادت و دستاورد‌های دوران دفاع مقدس را برای خانواده‌ها تبیین کنیم.

سرهنگ امیری مقدم خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت مسئولین، فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان قزوین تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها