عضو دفتر سیاسی انصارالله از اجرای عملیات در عمق خاک عربستان و امارات متحده خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۹۴۵۳
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله از اجرای عملیات در عمق خاک عربستان سعودی و امارات عربی متحده خبر داد.

عمق عربستان و امارات را هدف قرار دادیم

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد خطر محاصره اعمال شده بر مردم یمن کمتر از خطر جنایات جنگی نیست.

محمد البخیتی که در گفتگو با العالم سخن می‌گفت تاکید کرد افزایش توان هوایی و موشکی نیرو‌های یمنی تا حد زیادی از شدت جنایات متجاوزان کاسته است.

وي افزود: محاصره مردم یمن جنایت دیگری است که خطر آن کمتر از خطر جنایات جنگی نیست. محاصره باعث رنج‌های گسترده‌ای برای مردم و مرگ خاموش صد‌ها هزار تن از آن‌ها شده است.

 

بن حبتور حملات به امارات را نتیجه جنایات آن علیه یمنی‌ها دانست

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن با اشاره به جنایات امارات علیه مردم یمن، واکنشی سخت را به متجاوزان وعده داد.

عبدالعزیز بن حبتور در گفتگو با العالم اعلام کرد امارات عربی متحده در اجرای خواست آمریکا و اسرائیل به آزار و اذیت ملت یمن ادامه داده است. وی درباره واکنش شدید یمنی‌ها به کشور‌های متجاوز هشدار داد.

بن حبتور گفت: ما و همه جهانیان از جنایات (علیه مردم یمن) اطلاع داریم، ولی می‌خواهیم به برده‌های آمریکا و دنباله رو‌های این کشور بگوییم جهانیان به این جنایات واقف هستند و همه کسانی که تصمیم گیری درباره این جنایات و اجرای آن‌ها را بر عهده داشته اند، محاکمه خواهند شد.

وی ادامه داد: شیخ نشین‌ها به سبب آن که از طریق پول و مزدوران خود در جنایات در استان‌های مختلف یمن مشارکت دارند، هدف حملات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار می‌گیرند.

ارسال نظرات