معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبر داد
زنجان-معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی بسیج در شهرستان های استان زنجان در دهه مبارکه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۹۴۸۶
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

حجت الاسلام محسن جعفری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان گفت: مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی بسیج در شهرستان های استان زنجان در دهه مبارکه فجر برگزار می شود. 

 

برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی بسیج در شهرستان های استان زنجان

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن وعترت(ع) بسیج از ابتدای دی ماه سال جاری آغاز و تا ۱۰ بهمن ادامه دارد. 

 

وی گفت: به حول و قوه الهی مسابقات امسال با هدف ایجاد حرکت قرآنی در میان آحاد جامعه به خصوص تشکل های قرآنی، گروه های قرآنی، خانواده ها و جوانان و نوجوانان و با رویکردی متفاوت از سال های پیشین و در چهار بخش برگزار می شود.

 

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: دستورالعمل مسابقات که شامل بخش های چهارگانه«مشارکت پایگاه های مقاومت بسیج»، «مشارکت گروه های سه نفره»، «مشارکت به صورت خانوادگی» و «مشارکت به صورت فردی» می باشد به نواحی بسیج سراسر استان ارسال شده و ثبت نام بر اساس این دستورالعمل در رشته ها و بخش های گوناگون در دست انجام است که امیدواریم استقبال خوبی صورت گیرد. 

 

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، مقرر شد مرحله شهرستانی و نواحی مسابقات قرآن بسیج در دهه مبارکه فجر و مرحله استانی نیز اواخر بهمن ماه برگزار گردد. 

 

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه انصارالمهدی(عج) استان در پایان گفت: علاقمندان جهت آشنایی بیشتر با این مسابقات و دریافت محتوای مورد نیاز میتوانند به کانال صالحین استان زنجان در ایتا به نشانی https://eitaa.com/salehinzn مراجعه کنند و یا از طریق پایگاهها،حوزه ها و نواحی مقاومت بسیج اقدام کنند.

 

 

 

ارسال نظرات