خبرهای داغ:
مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم در اهواز:
مسوول سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران گفت: ورزش سلامت جسم و روح را تامین می‌کند و اگر در کنار آن ایمان و معنویت باشد، ارزش‌های آن دوچندان می‌ شود.
کد خبر: ۹۴۰۹۴۹۵
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

حجت الاسلام والمسلمین کاظم زنگنه شنبه شب در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم در اهواز اظهار داشت: سازمان فرهنگی خانواده سپاه، برنامه های خود را در پنج ساله ششم پشت سر گذاشته و اکنون پنج ساله هفتم را با شعار تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده در دستور کار قرار گرفته است.

مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران ادامه داد: در بحث تعالی خانواده، تعالی روحی و فکری، جسمی مورد نظر است که تعالی جسمی همان ورزش است که خود به تنهایی یک ارزش به شمار می رود .

وی با بیان اینکه آمادگی پذیرفتن ایمان و معنویت در ورزش می تواند ارزش های آن را دوچندان کند گفت: نشاط و شادمانی دختران و همسران پاسداران از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در این راستا جشنواره های فرهنگی ورزشی برای آنها برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم زنگنه گفت: برخی در جامعه القا می کنند که زنان با حجاب دچار افسردگی هستند در حالی که نشاط و شادابی را می‌توان بین زنان و دختران شرکت کننده در جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم به وضوح مشاهده کرد.

جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی شمیم ویژه دختران و همسران کارکنان سپاه پاسداران از ۴۶ رده سپاه کشور که از یکم تا سوم بهمن به میزبانی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در اهواز برگزار شد با معرفی نفرات برتر در ۶ رشته ورزشی به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها