خبرهای داغ:
سردار باقری در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم در اهواز:

در مسابقات جهانی، بانوان‌مان با حفظ حجاب بر سکوهای قهرمانی ایستادند

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: در مسابقات جهانی دیدیم که دختران و زنان این سرزمین با حجاب توانستند بر سکوهای قهرمانی بایستند.
کد خبر: ۹۴۰۹۵۰۰
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

سردار نعمت الله باقری جانشین فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان در حاشیه جشنواره شمیم خانواده در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در دستور کار دشمنان اسلام و انقلاب قرار گرفته، حجاب است که آن را مانع پیشرفت زنان می‌دانند.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که اولویت ما در برگزاری جشنواره شمیم قرار گرفت این بود که به دنیا بفهمانیم که نه تنها حجاب مانع پیشرفت زن در اسلام و جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه باعث ارتقا بانوان‌مان خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: در مسابقات جهانی هم دیدیم که دختران و زنان این سرزمین با حجاب توانستند بر سکوهای قهرمانی بایستند.

وی ادامه داد: در این جشنواره سپاه ولیعصر خوزستان از روز جمعه و به مدت دو روز، میزبان ۴۶ رده میزبان خواهران و دختران پاسدار سراسر کشور بود.

نعمت الله باقری تصریح کرد: مسابقات در ۶ رشته برگزار و نفرات اول و تا سوم هر رشته مورد تشویق قرار گرفتند.

وی بیان کرد: یکی از موضوعاتی که مورد توجه قرار گرفت، نگاه ویژه به حافظان قرآن کریم بود که مورد تجلیل قرار گرفتند.

باقری بیان کرد: این نسل، نسل چهارم انقلاب است و نیاز است با رشادت‌های نسل‌های اول، شهدا، ایثارگران و رزمندگان ما که با جان و دل از این مرز و بوم دفاع کردند، آشنا شوند که برنامه بعدی ما در حوزه فرهنگی پیرامون این موضوع خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها