خبرهای داغ:
رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خبر داد:

بعد از گذشت ۱۰ سال، ایثارگران در بودجه ۱۴۰۱ مورد توجه قرار می‌گیرند

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از مورد توجه قرار گرفتن ایثارگران پس از 10 سال در بودجه عمومی کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۹۵۴۹
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

بعد از گذشت ۱۰ سال، ایثارگران در بودجه ۱۴۰۱ مورد توجه قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ظهر امزور در دیدار با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: برای رفع مشکلات ایثارگران میز خدمت ایجاد شده است و عزیزان ایثارگر که به هر دلیلی نیاز به مراجعه به مرکز داشته باشند می‌توانند از این میز خدمت استفاده کنند.

این موضوع را رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز مطرح کرد.

او گفت: در این سفر دو روزه به استان فارس از نزدیک با ایثارگران ملاقات خواهم داشت.

به گفته او جنس مشکلات این عزیزان هم بیشتر مسائل مالی است و آنان به خاطر مشکلاتی که دارند به بنیاد و دولت فشار می‌آوردند تا از ظرفیت‌هایی قانونی که تاکنون اجرا نشده به اجرا برسد، قسمت اعظم قانون ایثارگران اجرا نشده است.

قاضی زاده هاشمی می گوید: این عزیزان انتظار دارند که قوانین اجرا شود و این طرف هم توانایی دولت و محدودیت مالی برای دولت وجود دارد.

او گفت: سیاست دولت انقباض بودجه است، اما در مورد ایثارگران توجه ویژه‌ای در بودجه شد، نزدیک ۱۰ سال بود که پاداش پایان خدمت سنوات ایثارگران روی زمین مانده بود و بخشی از آن در بودجه سال جدید دیده شد و ۴۰ هزار میلیارد تومان همین یک مورد است و امیدوارم سال آینده اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.

قاضی زاده هاشمی می گوید: ۵۶ دستگاه فرهنگی در کشور وجود دارد که فعالیت آنان اندازه فرهنگ ایثار و شهادت بنیاد نیست و امیدوارم با همکاری سایر نهاد‌ها بتوانیم به خوبی برنامه‌ها را پیش ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها