مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز مطرح کرد: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را باید بنیانگذار جهاد تبیین بدانیم.
کد خبر: ۹۴۰۹۵۷۷
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در جمع فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا(س) گفت: حضرت زهرا(س) ابعاد شخصیتی متفاوتی داشت که در هر زمانی به اقتضای شرایط به بخشی از جنبه های شخصیتی این بانوی بزرگ پرداخته شده است.
وی با اشاره بر اینکه از جمله ابعاد شخصیتی حضرت زهرا در زمان حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی《جهاد تبیین》است، ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را باید بنیانگذار جهاد تبیین بدانیم.
حجت الاسلام والمسلمین یوسفی اضافه کرد: جهاد تبیین حضرت فاطمه (س) هم با اشک بود هم با سخن و کلام و ایشان سه خطبه خواندند، خطبه فدکیه، خطبه در شب هفتم رحلت پیامبر (ص) و خطبه سوم در زمانی بود که به خانه ایشان هجوم آوردند و بر اثر برخورد در با پهلویشان روی زمین افتادند و در جمع زنان مدینه این خطبه را گفتند و تمام عوارض شوم انحراف از خط امامت را به مردم گوشزد کردند.
وی با اشاره بر مصحف فاطمه سلام الله علیها کتابی که به املاء جبرئیل و خط امیر المؤمنین علیه السلام نوشته شده و در آن تمامی حوادث و اتفاقات آینده عالم تا روز قیامت ثبت شده، بیان کرد: دو خبر از حوادث و اتفاقات آینده، ظهور حضرت مهدی(عج) و تحولات قبل از ظهور، مردمی که در آینده می آیند و زمینه ساز ظهور می شوند فاطمه زهرا سلام الله علیها را خوشحال کرد.
وی با تمسک به بیان مقام معظم رهبری" من گمان می کنم آن وعده همین جمهوری اسلامی است" ادامه داد: امروز می بینیم که پیروان واقعی حضرت زهرا سلام الله علیها و اهل بیت علیه السلام در حال فراهم کردن زمینه های حکومت جهانی در همه ی کشورهای دنیا هستند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز گفت: انقلاب اسلامی به کشورهای دنیا صادر شده و در آینده شاهد تحقق این وعده الهی و تشکیل حکومت عدل امام عصر خواهیم بود.
حجت الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی با توجه به نزدیک بودن به ایام الله دهه فجر تصریح کرد: امسال مردم در برنامه های دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حضور پررنگ تری خواهند داشت.
وی در پایان با اشاره به اینکه امسال شاهد دهه فجر متفاوتی خواهیم بود، گفت: در دو سال اخیر کرونا باعث شد مردم کمتر بتوانند در جشن ملی ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن شرکت کنند. امسال با تلاش های دولت انقلابی و دلسوزان نظام برای فراگیر شدن واکسیناسیون با توجه به اینکه در کشورهای مختلف کرونا همچنان موج آفرینی می کند و در کشور ما به حداقل ممکن رسیده است، ان شاءالله شاهد مراسم دهه فجر و ۲۲ بهمن پرشکوهی خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها