نشست تخصصی رسانه نگاران با مسئولین و موثرین استان سمنان با محوریت نقش رسانه در پيش برد اهداف توسعه استان سمنان با حضور احمد ریواده معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان، سردار منصور شوقانی جانشین سپاه استان سمنان، فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و جمعی از مسئولین و اصحاب رسانه برگزار شد‌.
کد خبر: ۹۴۰۹۵۸۸
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،  در ابتدای این جلسه  ریواده معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت:انقلاب اسلامی یک پدیده پویا و زنده است و برای تمدن سازی حرکت رو به جلو دارد.

وی افزود:آرمان های انقلاب اسلامی برگرفته از مفاهیم الهی است و انقلاب اسلامی ارزش ای ابدی است زیرا از پایه های اسلام ناب برخوردار است و یکی از اهداف و ارزش های بلند انقلاب اسلامی نظریه ولایت مطلقه فقیه است .

ریواده با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان،مهمترین عرصه جهاد در حال حاضر  را جهاد تبیین و روشنگری دانست  و تصریح کرد:اصحاب رسانه افسران جنگ نرم در عرصه جهاد تبیین هستند و پویایی زمانی است که به همراه هنر نقد باشد.امروز در شرایطی قرار داریم که رهبر انقلاب مهم‌ترین عرصه را جهاد تبیین عنوان کرده اند .

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان  خاطر نشان کرد:در سند آمایش سرزمینی اولویت اول توسعه استان منابع انسانی است و مبنا و اساس توسعه استان باید اطلاع رسانی صحیح باشد و این گفت وگو باید توسط رسانه انجام شود و گفتن توفیقات استان یک ضرورت است زیرا در جامعه امید آفرینی ایجاد می کند.

وی افزود:استان سمنان یک استان پیشرو در  شاخص های توسعه یافتگی است و برای توسعه استان به مشارکت فعال اصحاب رسانه نیازمندیم.

در ادامه تعدادی از مدیران رسانه به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

گفتنی است این نشست تخصصی به همت سازمان بسیج رسانه و معاونت روابط عمومي و تبلیغات سپاه استان سمنان در روز دوشنبه ۴ بهمن  در  سالن جلسات شهید باقری ستاد سپاه استان سمنان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها