خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:
سردار مرادحاجتی گفت: شهید «مصطفی خلیلی بلوطکی» تمام شرایط و بستر شهادت را برای خودش فراهم کرده بود و از معنویت خاصی برخوردار بود.
کد خبر: ۹۴۰۹۶۳۴
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، امروز با خانواده شهید «مصطفی خلیلی‌بلوطکی» دیدار کرد.

وی با تبریک روز مادر خطاب به مادر شهید خلیلی بلوطکی اظهار داشت: مصطفی تمام شرایط و بستر شهادت را برای خودش فراهم کرده بود و از معنویت خاصی برخوردار بود و من آخرین خاطره ای که از این شهید عزیز دارم این بود که هرچه تلاش کردم، نتوانستم جلوی عزیمت‌شان به سوریه را بگیرم.

سردار مرادحاجتی گفت: شهید خلیلی بلوطکی و دیگر شهدای عزیز مدافع حرم خوزستان چنان حماسه های جاودانی برای این دفاع از حریم اهل بیت خلق کردند که هرگز از ذهن تاریخی این مردم پاک نخواهند شد و بی شک نقش شما مادران فداکار و دلسوز در خلق این رشادت ها کمتر از شهادت نیست.

برادر شهید بلوطکی در این دیدار ضمن تقدیر از همراهی همیشگی سردار مرادحاجتی و اخوی بزرگوارشان حجت الاسلام و المسلمین حاجتی یادآور شد: مصطفی خیلی به من نزدیک بود و یکی از خاطرات ماندگارش این بود که قبل از شهادت، توصیه کرد که حتما شهید می شود و اصرار داشت که حاج آقا حاجتی نماز میت و تلقین شان را بخوانند.

شهید حجت‌ الاسلام «مصطفی خلیلی‌ بلوطکی» فرزند نورالله در تاریخ 18 شهریورماه سال 1367 در اهواز دیده به جهان گشود. این جوان اهوازی پس هجوم تکفیری‌ها به سوریه به همراه خیل عظیمی از جوانان پرشور خوزستان و اهواز برای دفاع از حرم نورانی حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) به این کشور رفت و در نبرد با دشمن حضور یافت.

این دلیرمرد خوزستانی در روز یکشنبه 12 بهمن ماه سال 1394 به همراه تعدادی از رزمندگان اسلام به ویژه «محمود مراداسکندری»، شهید «علی‌ حسینی‌ کاهکش»، شهید «رضا عادلی کردزنگنه» و شهید «داوود نریمیسا» به شهادت رسید.

مصطفی خلیلی‌بلوطکی در سن 27 سالگی در منطقه باش کوی سوریه و در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا به فیض شهادت نائل شد و نامش در زمره شهدای مدافع حرم جهان اسلام به ثبت رسید. پس از شهادت پیکر مطهر شهید خلیلی‌بلوطکی به اهواز انتقال یافت و پس از تشییع در قطعه شهدای مدافع حرم گلزار شهدای اهواز آرام گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها