به مناست گرامیداشت هفته زن و روز مادر از خانم دهقانی فرمانده پرتلاش حوزه مقاومت بسیج ام ابیها(س) آرادان تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۹۴۰۹۶۳۸
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آرادان، به همت حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید بهشتی آرادان و به مناست گرامیداشت هفته زن و روز مادر و با حضور جناب سرهنگ کاظمی فرماندهی سپاه ناحیه آرادان، حجت الاسلام والمسلمین موسویان نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آرادان و فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید بهشتی آرادان با اهداء هدیه ای این روز را به سرکار خانم دهقانی فرماندهی پرتلاش حوزه مقاومت بسیج ام ابیها(س) تبریک گفتند.
سرهنگ کاظمی فرماندهی سپاه ناحیه آرادان در این مراسم با بیان اینکه مادران، مربیان نسل اثرگذار و تحول آفرین در جامعه هستند گفت: تربیت فرزندان در حقیقت تربیت نسل جامعه است.
وی افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) حامی ولایت شد و در حمایت از امت و انسجام بخشی به جامعه مسلمین در صحنه حاضر شده و حقانیت امامت را تبیین کرد افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) باید برای آحاد جامعه سرمشق زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی قرار گیرد.
گفتنی است، با حضور جناب سرهنگ کاظمی فرماندهی سپاه ناحیه آرادان، حجت الاسلام والمسلمین موسویان نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آرادان و فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ادارات شهید بهشتی آرادان در کمیته امداد امام خمینی(ره) با ریاست این اداره دیدار و از خدمات قابل ارائه این اداره مطلع شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها