خبرهای داغ:
جانشین انتظامی استان همدان خبر داد
همدان-جانشین انتظامی استان همدان از کشف ۶ تن شکر احتکار شده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۹۶۴۲
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ رضا زارعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای شناسایی انبار‌های احتکار کالا و مواد غذایی و افراد فرصت طلبی که مبادرت به نگهداری اقلام مورد نیاز مردم می‌کنند، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر با انجام کار اطلاعاتی دقیق از نگهداری مقادیر زیادی شکر احتکار شده توسط فردی در یک انبار در یکی از محلات حاشیه این شهر مطلع شدند.

وی افزود: با همکاری کارشناسان ادارات صمت و جهاد کشاورزی شهرستان در بازرسی از این انبار، ۶۰ تن شکر احتکاری که ارزش آن توسط کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

*اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان نیز گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با معتادان متجاهر در سطح شهر همدان، با همکاری مجموعه کلانتری ها، یگان امداد و کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر، ۵۰ معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

سرهنگ هادی نجفی صالح افزود: این طرح در راستای پیشگیری از سرقت و پاکسازی مناطق آلوده از وجود معتادان پرخطر انجام شد و به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان گفت: از شهروندان در خواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات