سردار پورشمسی گفت: خدا را شاکریم که تفکر ما را تفکر ولایی و دینی قرار داده است و فرهنگ ما هم فرهنگ حسینی و شهادت و تمدن ما نیز حسینه‌ها و مساجد است.
کد خبر: ۹۴۰۹۶۶۷
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در همایش ستایشگران و مداحان اهل بیت علیهم‌السلام که در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد، گفت: مداحان و ستایشگران اهل بیت علیهم‌السلام مایه افتخار ما هستند و خدا را شاکریم که در جایی زندگی می‌کنیم که عزاداری‌هایش برای امام حسین علیه‌السلام زبانزد است.

وی افزود: شهید مطهری می‌گوید تفکر بالاترین ساحتی است که خداوند متعال به یک انسان داده است و روایت داریم که یک ساعت تفکر بهتر از سال‌ها عبادت است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: یک سطح پایین‌تر از تفکر، فرهنگ قرار دارد و و لایه بعد از فرهنگ، تمدن است که سخت‌افزار فرهنگ محسوب می‌شود و بعد از آن سبک زندگی قرار دارد.

پورشمسی خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که تفکر ما را تفکر ولایی و دینی قرار داده است و فرهنگ ما هم فرهنگ حسینی و شهادت و تمدن ما نیز حسینه‌ها و مساجد است.

وی عنوان کرد: مثلا امروز هسته‌های مرکزی شهر جهانی یزد، مساجد و حسینه‌ها هستند و اساس معماری یزدی‌ها بر اساس تفکر وحدانیت خدا و اعتقاد به ائمه اطهار و عاشورا شکل گرفته است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد بیان کرد: خدا را شاکریم که فرهنگ دینی و ولایی داریم و از خدا می‌خواهیم که سبک زندگی ما نیز بر همین اساس باشد.

ارسال نظرات