خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: ۲۸۶ فعالیت عمرانی و محرومیت زدایی با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال از ابتدای امسال تاکنون توسط گروه های جهادی بسیج در این استان انجام شده است.
کد خبر: ۹۴۰۹۶۷۲
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ علی دارابی " مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی" روز دوشنبه ( ۴ بهمن ماه) در حاشیه سومین انتخابات مجمع جهادگران بسیج استان خراسان‌شمالی اظهار داشت: اینک هزار و ۳۴۹ گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی ثبت شده‌اند که از این تعداد هزار و ۳۴۹ گروه جهادی برادر و ۴۷۴ گروه جهادی خواهر هستند و بیشتر این گروه های جهادی جغرافیا محور و در سایر استان ها نیز فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: در این مدت؛ ۸۸ مورد ساخت مسکن محرومان، ۸۱ مورد تعمیر و مرمت، ۲۳ مورد تعمیر و ساخت مسجد، ۳۳ مورد آبرسانی و ۶۱ مورد ساخت سرویس بهداشتی توسط گروه های جهادی بسیج در خراسان شمالی انجام شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی افزود: بیشترین مورد تعمیر و ساخت مسکن محرومان در منطقه محروم راز و جرگلان با ۶۵ مورد و ۲۰ مورد در شهرستان مانه و سملقان انجام شده است.

وی عنوان کرد: علاوه بر فعالیت های عمرانی در این مدت؛ ۱۲۰ هزار بسته معیشتی، ۶۶۴ سری جهیزیه، ۲۵ هزار و ۶۲۱ بسته لوازم تحریر، ۹۲۳ مورد ذبح قربانی، آزادسازی ۳۲ زندانی و همچنین توزیع غذای گرم، سبد بهداشتی و دیگر موارد امدادی و خدماتی از ابتدای امسال تاکنون در مناطق محروم استان انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها