مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج جامعه زنان سپاه زنجان در گفت‌وگو با «بسیج»:
زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت :به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) جشن میلاد کوثر ویزه همسران پاسدار در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۹۶۸۷
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷

زینب رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه‌ زهرا (س) و هفته زن و روز مادر، اظهار داشت :به مناسبت جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) جشن میلاد کوثر ویژه بانوان و خواهران کادر سپاه زنجان برگزار می‌شود.

 

جشن میلاد کوثر ویژه خانواده های پاسدار در زنجان برگزار می‌شود


وی تصریح کرد:هدف از برگزاری این جشن ترویج و گسترش فرهنگ اهل بیت (ع) و آشنایی بانوان و خواهران کادر با سبک و سیره زندگی آنها میباشد.

 

رضایی با بیان اینکه دشمن سعی در جایگزین کردن نیازهای کاذب به جای ارزش‌های اصیل را دارد، گفت :توجه به سبک و ساده زیستی زندگی حضرت زهرا(س) برای خانواده‌ها بسیار مهم است .

 


این مسئول در ادامه تاکید کرد : ارائه سبک زندگی فاطمی یک میراث معنوی و ماندگار در جامعه است و ترویج آن باعث انس و الفت بیشتر نسبت به خاندان عصمت و طهارت و تقویت پایه های خانواده می شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت:مراسم جشن میلاد کوثر با حضور خانم دکتر عزتی و سخنرانی حجت الاسلام حسن بیگدلی ؛مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان برگزار می‌شود.

 


وی در ادامه تصریح کرد :این مراسم ویژه خواهران شاغل، خرید خدمت،خانواده پاسداران، بازنشستگان برگزار می‌شود.

 


رضایی تاکید کرد :در جشن میلاد کوثر از بانوان شاغل فعال در زمینه قرآن کریم و فرهنگ یاران و همچنین بانوانی که اسامی آنها فاطمه و زهرا می باشد نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

 


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد :جشن میلاد کوثر روز پنجشنبه 7 بهمن ماه سال جاری از ساعت 10 صبح، در محل مجموعه فرهنگی کوثر با حضور بانوان برگزار می گردد .

ارسال نظرات