خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان:

حضرت زهرا (س) علاوه بر کوثر بودن، کوثرپرور است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: حضرت زهرا (س) کوثرپرور است و اشخاصی همچون حاج قاسم سلیمانی، حضرت امام(ره) ، مقام معظم رهبری و .. زیر بیرق ایشان پرورش یافته‌اند.
کد خبر: ۹۴۰۹۷۵۳
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی حسنی در جمع فرماندهان پایگاه‌ها و مدیران عقیدتی حوزه شهیده فراهانیان با اشاره به شأن نزول سوره کوثر و اینکه چرا خداوند لقب کوثر را به حضرت زهرا (س) اعطاء کرده است، بیان کرد: حضرت فاطمه (س) کوثر است، به خاطر آن که همه دستورات و معارف و احکام دین به وسیله او و فرزندان او به انسان‌ها فرستاده شده و بشر، بقا و سعادت خود را مدیون فرزندان حضرت زهرا(س) است.

وی افزود: خداوند خبر تولد زهرا(س) را بر اساس برخی تفاسیر در سوره مبارکه کوثر به پیامبر عظیم‌الشأن داد، آن هم زمانی که فرزندان پسر پیامبر(ص) از دنیا رفته بودند و همه او را ابتر و مقطوع النسل می‌خواندند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: فاطمه کوثر است چون منشأ تمام خیرات و برکات است و همچنین کوثر است به دلیل اینکه در وانفسای قیامت شفیع همه ما خواهد بود .

وی افزود: بالاتر از همه اینها حضرت زهرا (س) کوثرپرور است و اشخاصی همچون حاج قاسم سلیمانی، حضرت امام(ره) ، مقام معظم رهبری و .. زیر بیرق ایشان پرورش یافته‌اند و کوثر پروری حضرت زهرا (س) همچنان در طول تاریخ ادامه دارد و از بین نمی‌رود .

حسنی گفت: حضرت مریم(س) مادر حضرت عیسی(ع) دامن پاک و پاکیزه‌ای داشت و یکی از بهترین زنان عالم و الگویی برای جهانیان بود که شیطان صفتان این الگو را نابود کردند و نوع دیگری را از مریم مقدس برجای گذاشتند و امروز هم در سایه غفلت ملت‌های مسلمان به دنبال این هستند که حضرت زهرا (س) را که الگوی همه انسان‌های روی زمین است از دست امت اسلام به خصوص زنان و دختران مسلمان بگیرند.

وی ادامه داد: با کمال تاسف بعضی از دختران و زنان این کشور از پیر و جوان رنگ غربی به خود گرفته‌اند، غربی که خود به ناکجاآباد رفته و خانواده و لذت زندگی را نمی‌فهمد؛ بنابراین ما باید تلاش کنیم در سایه جهاد تبیین معیار فهم صحیح ارزش‌ها را به زنان و دختران برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات