خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مهاباد گفت: تفکر «ما می توانیم» باید در جامعه اسلامی نهادینه شود.
کد خبر: ۹۴۰۹۸۰۵
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، سرهنگ پاسدار جلیل نقشی قره باغ فرمانده قرارگاه عملیاتی امام سجاد (ع) امروز در دیدار با شهردار این شهرستان بابک رستم پور، اظهار کرد: امروز نیاز کشور برای رفع مشکلات مردم، تنها با متحد شدن تمام مسئولین ادارات و نهادها امکان‌پذیر است و ما به سهم خود همه تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت.

وی تنها راه حل برای برطرف کردن مشکلات، را توجه به مدیریت جهادی دانست و افزود: کشور در حوزه اقتصادی دارای مشکلات عدیده‌ای است، ولی اگر به مانند عرصه دفاعی و نظامی به توصیه‌های مقام معظم رهبری توجه و از ظرفیت جوانان استفاده شود، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

فرمانده سپاه مهاباد با تاکید بر لزوم اهتمام مسئولان به شعار «ما می‌توانیم»، تصریح کرد: این شعار، شعار جریان انقلاب است، زیرا همه موفقیت ها در سایه توجه و اعتماد به جوانان کشورمان به دست آمده است.

وی با بیان اینکه روحیه و تفکر انقلابی‌گری باید در بین مدیران وجود داشته باشد، گفت: اعتقاد به مبانی اسلام، توجه به استقلال کشور، عدم وابستگی به بیگانه، حساسیت در مقابل طرح‌های دشمن، تقوای دینی و سیاسی مهم‌ترین ویژگی‌های انقلابی‌ واقعی از نگاه مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام

ارسال نظرات