تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع خانواده های کارکنان سپاه میانه، گفت: خانواده پاسداران باید پرچمدار مکتب حضرت زهرا(س) باشند.
کد خبر: ۹۴۰۹۸۸۳
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا با تبیین ضرورت ترویج معارف دینی و تحکیم فرهنگ فاطمی در جامعه توسط اقشار و فعالان فرهنگی و مذهبی، اظهار داشت: نسل امروز ما به شدت نیازمند تبیین و پیاده سازی فرهنگ حضرت زهرا(س) در جامعه است.

   وی با اشاره به اینکه جنگ نرم و فرهنگی دشمن به صورت آرام و چراغ خاموش در مسیر تحریف حقایق دینی و نابود سازی فرهنگ اسلام در جریان است، بر ضرورت ایستادگی در برابر این جنگ تمام عیار با ترویج فرهنگ فاطمی در بین جوانان و نوجوانان کشور تاکید کرد.

حجت الاسلام مهدی نیا افزود: ما داعیه دار مکتبی هستیم که تمام انبیا و ائمه اطهار(ع) در پی استقرار آن و اصلاح جامعه آرمانی اسلامی بوده اند و موقعیت شناسی، بصیرت، رصد و ایستادگی در برابر هجمه های فرهنگی دشمن، انتظاری است که جامعه از اقشار فرهنگی خصوصا خانواده های پاسداران دارد.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با اشاره به روند رو به رشد انقلاب اسلامی و پشت سر گذاشتن مراحل تثبیت انقلاب و نظام سازی دینی، پیاده سازی دولت اسلامی بر پایه برنامه ها و آموزه های اسلامی را مرحله کنونی انقلاب اسلامی توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد: با روی کار آمدن دولت رئیسی و عبور از مرحله دولت سازی اسلامی، انقلاب اسلامی حرکت پرشتاب خود را به سمت استقرار تمدن اسلامی در جهان آغاز خواهد کرد.

   حجت الاسلام مهدی نیا متذکر شد: اگر مسئولین ما مطیع ولایت بوده و در مسیر گسترش عدالت در جامعه گام بردارند، به زودی دولت اسلامی تحقق یافته، پایه های دین مستحکم شده، شر دشمنان از کشور رفع خواهد شد و مشکلات جامعه یک به یک از بین خواهد رفت.

   آیین گرامیداشت هفته زن و میلاد حضرت زهرای اطهر(س) در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات