به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زهرا مرضیه و روز مادر مراسم جشن و سرور با حضور آحاد بسیجیان خواهر در محل پایگاه سبحان حوزه حضرت آسیه س برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۹۹۰۹
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، خواهر پاسدار پور رحمت آبادی فرمانده حوزه حضرت آسیه س گفت:خواهران بسیجی با لبیک گفتن به فرامین مقام عظمای ولایت و شناختن شاْن و منزلت حضرت زهرای مرضیه(س) و تقرب جستن به مقام این بانوی گرامی سبک زندگی اسلامی خواهند داشت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت آسیه ادامه داد:نامگذاری این روز به عنوان بزرگداشت مقام مادر و زن توسط رهبری معظم انقلاب بسیار ارزشمند است و نشان می‌دهد که ایشان ارزش بسیاری برای مادران و بانوان این سرزمین قائل هستند.

پور رحمت آبادی افزود:دشمن با برنامه ریزی و تبلیغات منفی میخواهد که جایگاه مادر و زن ایرانی را در خانواده تنزل بخشد و ارکان خانواده را از هم بپاشد.

وی بیان کرد: متاسفانه دراین بین افراد بی بصیرتی وجود دارند که ندانسته در این بازی دشمن شریک شده و عده ای هم که اگاهانه و هدفمندانه می خواهند زن ایرانی و سبک زندگی اسلامی ایرانی را تحقیر کنند و جایگاه و ارزش مقام مادر در خانواده را پست جلوه دهند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت آسیه تصریح کرد:روز مادر فرصت بسیار مناسبی است تا از الگوی برتر جهان اسلام یعنی حضرت فاطمه زهرا(س) بیشتر سخن گفته شود و جایگاه زن ایرانی مسلمان را تبیین کرد.

پور رحمت آبادی با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب عنوان کرد:درباره‌ى زهراى اطهر سلام‌اللَّه‌عليها، هرچه انسان بيشتر فكر كند و در حالات آن بزرگوار تدبر كند، بيشتر دچار شگفتى خواهد شد.

وی ادامه داد: انسان نه فقط از اين جهت تعجب مى‌كند كه چطور يك انسان در سنين جوانى مى‌تواند به اين رتبه از كمالات معنوى و مادى نايل شود - كه البته اين، خود، يك حقيقت شگفت‌انگيز است - بلكه بيشتر از اين جهت در عجب است كه اسلام با چه قدرت عجيبى توانسته است تربيت والاى خود را به حدى برساند كه يك زن جوان، در آن شرايط دشوار، بتواند اين منزلت عالى را كسب كند! هم عظمت اين موجود و اين انسان والا شگفت‌انگيز است، هم عظمت مكتبى كه اين موجود عظيم‌القدر و جليل‌المنزلة را پديد آورده است، تعجب آور و شگفت‌انگيز است.

گفتنی است در پایان این مراسم از مادران قدردانی شد و هدایایی به رسم یاد بود اهدا شد.

ارسال نظرات