خبرهای داغ:
معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان در خصوص قیمت نان گفت: تاکنون، مجوزی مبنی بر افزایش قیمت نان به نانوایان اهواز ابلاغ نشده است و صدور این مجوز تنها به شرط آن که نانوایان، کیفیت نان را افزایش دهند، خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۰۹۹۶۴
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶

آقارضا فتوحی در گفت‌وگو با بسیج در خصوص قیمت نان اظهار کرد: یکی از مسائل اساسی در بحث نان که اهمیت بالایی دارد، کیفیت و وزن چانه‌های نان است. از سال ۹۸ تاکنون، افزایش قیمت نان صورت نگرفته است و از طرفی نیز برخی از نانوایان، اقدام به تخلف و کم فروشی در بحث نان می‌کنند که در صورت شناسایی، مورد پیگیری و برخورد قانونی قرار می‌گیرند.

وی با بیان این‌که مجوز افزایش قیمت نان را منوط به بالا بردن کیفیت نان صادر خواهیم کرد، افزود: تاکنون، مجوز افزایش قیمت نان به نانوایان اهواز ابلاغ نشده است و صدور این مجوز تنها به شرط آن که نانوایان، کیفیت نان را افزایش دهند خواهد بود تا از این طریق و با افزایش قیمت، سودی عاید نانوایان شود.

فتوحی بیان کرد: قیمت نان در خوزستان از سال ۹۸ تا کنون تغییری نداشته است اما ۲۶ استان در سطح کشور به صورت رسمی، قیمت نان را افزایش داده‌اند.

به گزارش بسیج، این موضوع در حالی است که در روزهای اخیر نانوایان اهواز، قیمت نان را افزایش داده‌اند و نان را با نرخ جدید به مردم عرضه‌ می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها