فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: گام‌های بسیار موثری در این زمینه برداشته شده و باید در مناطق محروم، محلات کم‌برخوردار و نقاط مرزی برای رفع کردن فقر و محرومیت اقداماتی اساسی انجام یابد.
کد خبر: ۹۴۱۰۰۰۵
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

محرومیت‌زدایی در مناطق محروم و نقاط مرزی اردبیل با جدیت انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار غلامحسین محمدی‌اصل پیش از ظهر امروز در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه ساخت 100 واحد مسکونی در اردبیل اظهار داشت: خدمات کمیته امداد در خدمت‌رسانی به خانوار بی‌بضاعت در جامعه بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است که در این زمینه سپاه و بسیج در کنار مردم و مستضعفان جامعه خدمتگزار بی‌منت هستند.

وی بیان کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است تا بتوانیم در راستای خدمت‌رسانی به مردم و یاری‌رسانی به نیازمندان گام‌های اساسی برداریم که در این زمینه پویش کمک مومنانه بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است که درصدد هستیم با رفع نیازهای ضروری مستمندان مشکلات کمیته امداد، گروه‌های بهزیستی و گروه‌های جهادی را برطرف کنیم.

 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: گام‌های بسیار موثری در این زمینه برداشته شده و باید در مناطق محروم، محلات کم‌برخوردار و نقاط مرزی برای رفع کردن فقر و محرومیت اقداماتی اساسی انجام یابد که تاکنون نیز کارهای خوبی در این زمینه انجام یافته و درصدد هستیم با افزایش همیاری‌ها روند کار را توسعه بخشیم.

سردار محمدی‌اصل تصریح کرد: محرومیت‌زدایی در کنار حفظ امنیت پایدار با سرلوحه کارها باشیم که در این زمینه تمام سعی و تلاش ما بر این است تا نسبت به کمک به خاننه‌دار شدن مددجویان و اقشار بی‌بضاعت اقدامات لازم را انجام دهیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

در ادامه حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل نیز اظهار کرد: ساخت 100 واحد مسکن مددجویی در سطح استان اردبیل رقم خورده تا بتوانیم خانواده‌های زیرپوشش را تحت حمایت قرار دهیم تا از مسکن مناسب بهره‌مند شوند.

وی اظهار کرد: 100 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به افراد واجد شرایط ارائه می‌شود و برای هر واحد مسکونی 60 میلیون تومان به صورت بلاعوض در اختیار خانوار تحت حمایت روستایی قرار می‌گیرد و بی‌شک تامین مسکن برای مددجویان با حمایت جدی دنبال می‌شود که همکاری‌های انجام یافته در این زمینه بسیار مهم و اساسی است.

دشتی افزود: رفع نیازهای اساسی فقرا و نیازمندان و تهیه مسکن برای اقشار آسیب‌پذیر از اهم اقدامات کمیته امداد است که در این زمینه می‌توانیم مسیر توانمندی و خودکفایی مددجویان کمیته امداد را فراهم کنند.

ارسال نظرات