خبرهای داغ:
معاونت تعلیم و تربیت سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

حضرت زهرا(س)، الگوی بانوان در تربیت نسل تراز قرآن است

حجت الاسلام غلامی گفت: محجوب بودن، همسرداری، مادری و نحوه تربیت فرزند در شخصیت حضرت صدیقه کبری(ع) موجب شده تا تمام بانوان با تاثیر پذیری از ایشان فرزندان در تراز قرآن تربیت کرده و زندگی فاطمی را تجربه کنند.
کد خبر: ۹۴۱۰۰۲۷
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین غلامی معاون تعلیم و تربیت سپاه صاحب الامر(عج) قزوین، در مراسمی که به منظور بزرگداشت مقام حضرت فاطمه(س) و روز مادر در حوزه مقاومت بسیج خواهران کوثر شهرستان البرز برگزار شد، ضمن تبريک ميلاد فرخنده حضرت زهرا (س)؛ وجود نازنين پحضرت زهرا(س) را مايه فخر و مباهات همه مسلمانان دانست و الگوگيري از شخصيت كامل و بي بديل دخت رسول خدا(ص) را برای تمام زنان مايه آرامش و سعادت در زندگی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه خواندن حدیث کساء علاوه بر اعتراف به این موضوع با توسل به پیامبر اکرم (ص)، حضرت فاطمه (س) و ائمه معصومین (ع) و واسطه قرار دادن آنها در پیشگاه خداوند بوده و موجب برآورده شدن حاجات مؤمنین و شیعیان می شود گفت: بسیاری از مراجع و علمای دینی هم خواندن این حدیث را جهت استجابت دعا به مردم توصیه می کنند و خیلی از افراد هم برای حوائج مختلف از آن نتیجه گرفتند.

حجت الاسلام غلامی افزود: این بانوی بزرگ اسلام بعد از ازدواج در سن ۹ سالگی و در عمر کوتاه خود سه نقش را در زندگی ایفا کرد. محجوب بودن، همسرداری، مادری و تربیت فرزند که تمام بانوان با تاثیر پذیری از ایشان و نحوه تربیت فرزندان و رفتار با همسر می توانند زندگی فاطمی را تجربه کنند.

در پایان برنامه به حاضرین در مراسم که همنام اسامی و القاب حضرت زهرا(س) بودند هدایایی به قید قرعه اهدا گردید.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار