خبرهای داغ:
سردار رفیعی آتانی گفت: امام خمینی(ره) با باور بانوان مسیر انقلاب را به جلو پیش برد. شهدای قزوینی و خانواده‌هایشان مظلوم هستند و باید در جهت شناخت حقیقت ایشان مطالعه کرده و این سرمایه ها را به ملت عزیز تبلیغ کنیم.
کد خبر: ۹۴۱۰۰۳۶
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در جمع خانواده پایوران سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین در حسینیه شهید مطهری این ناحیه بیان کرد: شما خواهران پاسدار گرامی، همسران پاسداران مجاهد و مجاهدان پاسدار در صف اول دفاع از ارزش ها هستید. حقیقت گمشده ای که حضرت زهرا(س) به خاطر آن وارد میدان شد، ایفای نقش شما بود که در آن دوران به علت عدم حضور شما محقق نشد.

وی گفت: امامتان به شما افتخار می‌کند که میانه دار میدان هستید. حضرت زهرا(س) سراغ مردان و زنان جامعه ای که با حضرت علی(ع) فاصله گرفته بود رفت تا آنهایی که قرار بود روزی حامی امیرالمومنین باشند را به میدان بیاورد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: امروز، روز به قله نشستن است. اگر مردان فراموش کردند، شما بانوان باید آنها را برای حمایت از ولایت از خانه ها بیرون بیاورید. باید همه افراد جامعه را دعوت کنید تا امامشان را تنها نگذارند. ما امروز موثرترین افراد جامعه خود هستیم که باید زمینه ساز برقراری ولایت عظمی باشیم.

سردار آتانی خاطرنشان کرد: پاسدار، لباس جهاد را بر تن کرده تا تمام جفایی که در طول تاریخ به اهل بیت(ع) شده است را جبران کند. ما برای ایفای نقش ها و ماموریت های خود جمع شده ایم تا به حضرت زهرا(س) بگوئیم اگر بودیم امیرالمومنین تنها نمی ماند.

مقام ارشد نظامی استان در ادامه عنوان کرد: امام خمینی(ره) با همین باور به بانوان مسیر انقلاب را به جلو برد. امام فرمود: زنان، مربیان جامعه هستند. شما در کل جامعه تاثیر گذار هستید. تربیت کنندگان نسل شهید، مادران شهدا هستند. لذا باید مراقب جایگاه رفیع خود باشید چرا که دشمن از این ظرفیت شما موثرین و نقش‌آفرینان جامعه به ظرافت استفاده می‌کند.

وی اذعان کرد: شهدای قزوین و خانواده‌هایشان مظلوم هستند و فقط اسامی آنها را شنیده ایم اما آنها را حقیقتا نمی‌شناسیم. باید در جهت شناخت حقیقت ایشان مطالعه کنیم و این سرمایه ها را به ملت عزیز تبلیغ کنیم. ما مدیون مربیان و معلمان گذشته و آینده خود هستیم که این مسیر را به نحو احسن تحویل ما دادند و ما باید این مسیر نورانی را تحویل آیندگان بدهیم همچنان که خانواده مستحکم به مبانی دینی، آینده را تضمین می کند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان گفت: امروز مقام عظمای ولایت باید با آسودگی خاطر، ماموریت بزرگ آماده سازی ظهور ولایت عظمی حضرت حجت(عج)، جهانی کردن انقلاب اسلامی ایران، شکستن هیمنه امریکایی‌ها و کوتاه کردن طول عمر اسرائیلی ها را به شما بسپارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها