خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه اسفرورین؛
سرهنگ حسینی گفت: بسیج نقش فعالی در همه زمینه ها از جمله سازندگی، فرهنگ سازی، ایجاد اشتغال، پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی دارد و گسترش تفکر بسیجی در جامعه به ویژه نسل جوان می تواند باعث پویایی و پیشرفت در جامعه باشد.
کد خبر: ۹۴۱۰۰۶۴
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، با حضور سرهنگ سید مهدی حسینی فرمانده سپاه شهرستان تاکستان و مسوولیت بخش، آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه اسفروردین برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ حسینی فرمانده ناحیه تاکستان با اشاره به نقش بسیج در پویایی و پیشرفت در جامعه گفت: بسیج نقش فعالی در همه زمینه ها از جمله سازندگی، فرهنگ سازی، ایجاد اشتغال، پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی دارد و گسترش تفکر بسیجی در جامعه به ویژه نسل جوان می تواند باعث پویایی و پیشرفت در جامعه باشد.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی در چشم مردم جهان به عنوان نجات دهنده و منجی شناخته شده است و ایران را یک نمونه بارز در پیشرفت همراه با استقلال و عزت می شناسند.

سرهنگ حسینی افزود: دشمن در طول سالیان گذشته همواره در پی تضعیف و ضربه زدن به نظام اسلامی بوده است و ما باید با بصیرت افزایی در جامعه نسبت به فریب دشمن و ایجاد یاس در جامعه مراقبت کنیم.

گفتنی است در این مراسم از زحمات سلیمانی به عنوان فرمانده سابق بسیج اسفرورین تکریم و محسن عسگری به عنوان فرمانده جدید حوزه معرفی شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها