مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه البرز خبر داد:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز داد: جمعه ۸ بهمن ماه انتخابات مجمع استانی جهادگران استان البرز را خواهیم داشت.
کد خبر: ۹۴۱۰۰۶۵
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳

مهران طیران مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در آستانه انتخابات مجمع استانی جهادگران استان البرز در گفتگو با خبرنگار بسیج خبر داد: جمعه ۸ بهمن ماه انتخابات مجمع استانی جهادگران استان البرز از ساعت 9 صبح در سالن شهدا کانون شهید سبحانی  را خواهیم داشت.


وی با اشاره بر اینکه ۱۲۰۰ گروه جهادی داریم، ادامه داد: گروه های جهادی از ابتدای سال تاکنون اعضای شورای جهادی خود را به صورت منطقه ای و ناحیه ای انتخاب کرده اند.
وی اضافه کرد: برای هر شورا پنج نفر انتخاب شده اند که از بین این پنج نفر، یک نفر به عنوان مسئول شورا در منطقه یا ناحیه انتخاب شده است.
طیران یادآور شد: در انتخابات روز جمعه افرادی که به عنوان شورای جهادی شهرستان ها و نواحی انتخاب شده اند در کنار هم قرار می گیرند و مجمع استانی جهادگران و مسئول استانی مجمع را از بین خودشان انتخاب می کنند.
وی در پایان گفت: تاکنون پنج نفر کاندید شده اند. روز جمعه برنامه هایشان را به اعضای شورای شهرستان ها و نواحی اعلام می کنند و بعد رای گیری انجام می شود تا مجمع استانی جهادگران استان البرز و مسئول مجمع انتخاب شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها