خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

بازدارنده ترین عامل برای عدم وقوع جنگ، برگزاری رزمایش هاست

حجت الاسلام والمسلمین رضایی: برگزاری رزمایش لازم است هم به‌لحاظ کسب آمادگی‌های نیروهای ما و دوستان ما خوشحال شوند که آمادگی دفاعی داریم و بازدارندگی ترین عامل برای عدم وقوع جنگ برگزاری رزمایش هاست.
کد خبر: ۹۴۱۰۰۶۷
|
۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲

حجت‌الاسلام و المسلمین رضایی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه برگزاری بیمارستان صحرایی در حاجی‌آباد زیرکوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی اظهار داشت: سپاه بخشی از مأموریتش در قانون اساسی و طبق تدابیر امام و رهبری پاسداری مسلحانه از انقلاب اسلامی است این پاسداری اشکال مختلفی برای سپاه دارد سپاه تنها نیروی نظامی کلاسیک در مقابل دشمن نیست ما در مرز‌ها مسئولیت دفاعی، امنیتی و ضد اغتشاش ضدانقلاب را در درون داریم.

وی بیان داشت: سپاه نیاز به آمادگی‌های متنوعی دارد ما حتما باید قبل‌از این‌که مشکلی در حوزه‌های مختلف دفاعی و امنیتی اتفاق بیفتد آمادگی‌های متناسب داشته‌باشیم در سال جاری رزمایش‌های مختلفی داشتیم از جمله سه رزمایش بزرگ در حوزه امنیتی دفاعی برخی رزمایش‌ها منطقه‌ای است هفته گذشته در خوزستان رزمایش ترکیبی از یگان‌های مستقر در استان داشتیم.

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: این هفته در زاهدان و خراسان جنوبی رزمایش امنیتی برگزار شد بنابر احتمالاتی که از طرف دشمن با توجه به تحولات در مرز‌های افغانستان وجود دارد. این رزمایش‌ها جنبه آموزشی و آمادگی دارد و دشمن باید بداند ما مشغول چه کاری هستیم.

وی عنوان کرد: دشمن تمام فعل‌وانفعالات ما را رصد می‌کند ما نیز متقابلاً دشمن را رصد می‌کنیم. برگزاری رزمایش لازم است هم به‌لحاظ کسب آمادگی‌های نیرو‌های ما و دوستان ما خوشحال شوند که آمادگی دفاعی داریم و بازدارندگی‌ترین عامل برای عدم وقوع جنگ برگزاری رزمایش هاست.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه گفت: سپاه مجموعه مردمی است یکی از امتیازات منحصربه‌فردی در انقلاب اسلامی دارد سپاه از دل مردم متولدشده است. ما در طول این سال‌ها در مناطق مختلف کشور رزمایش داشتیم مردم بدون هیچ چشم‌داشتی استقبال می‌کنند.

وی بیان داشت: مجموعه‌ای با نیرو‌های مؤمن، انقلابی و خوش‌سابقه در حاجی‌آباد زیرکوه خراسان‌جنوبی این منطقه از مرز‌های پرافتخار ما است که بیش‌از ۷۰ خانه را در اختیار نیرو‌های رزمایش قرار دادند.

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: مردم سرمایه عظیمی برای سپاه هستند سپاه بیش‌از اینکه متکی به سلاح و مهمات باشد متکی به مردم است و هر جای ما در این چند سال رزمایش داشتیم به‌طور هم‌زمان کار‌های مردم‌یاری و ارتباط‌گیری با مردم محقق شده است.

وی تاکید کرد: ما از مردم و جزئی از مردم هستیم و بدون پشتوانه مردمی نمی‌توانیم کاری کنیم در سیل و زلزله همه مجموعه سپاه درگیر می‌شوند به دلیل مقبولیت متقابل بین سپاه و مردم است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه گفت: برپایی بیمارستان صحرایی با تجهیزات کامل را در همه رزمایش‌ها از جمله در زاهدان و خراسان جنوبی داریم و این بخش کوچکی از خدمات مردمی است.

وی اضافه کرد؛ در حاجی‌آباد زیرکوه اقداماتی ازجمله کمک‌های مؤمنانه و بسته‌های معیشتی و جهیزیه توزیع می‌کنند در این منطقه مردم تشیع و اهل‌سنت مؤمن و متدین دارد و امروز با اقتداری که جمهوری اسلامی دارد و به‌خاطر مردم غیور منطقه ناامنی اتفاق نمی‌افتد، اما آمادگی در برابر توطئه‌ها و ترفند‌های دشمن لازم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار