خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم گفت: بسیج فرهنگیان اثرگذارترین و بسیج دانش آموزی نیز اثرپذیرترین قشر در جامعه محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۹۴۱۰۲۲۵
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «علی اکبر شفیعی» مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم در دیدار مسئولان کانون‌های بسیج فرهنگیان و فرماندهان حوزه‌های بسیج دانش آموزی با مدیرکل آموزش و پرورش استان قم اظهار داشت: تاثیرگذارترین قشر در جامعه بسیج فرهنگیان و تاثیرپذیرترین قشر هم بسیج دانش آموزی هست.

وی افزود: هیچ دستگاه یا نهادی ظرفیت آموزش و پرورش را ندارد، چون بیشترین جامعه مخاطب را دارد لذا با فراهم کردن زیرساخت‌ها و کادرسازی، آموزش و پرورش می‌تواند در جامعه سازی نقش بسزایی را ایفا کند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی قم ادامه داد: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در جمع فرهنگیان، آموزش وپرورش را وسیله پیشرفت کشور و فرهنگیان را افسران سپاه پیشرفت کشور نامیدند و تاکید کردند تمدن را انسان‌ها و انسان‌ها را معلم می‌سازد و در واقع فرهنگیان پایه ریزان تمدن نوین اسلامی هستند.

شفیعی یادآور شد: در سال ۹۷ نیز رهبر فرزانه انقلاب به دانش آموزان با عنوان افسران جوان جنگ نرم خطاب کردند و معظم له در بیانیه گام دوم انقلاب به صراحت جوانان را پیشگام گام دوم انقلاب و زمینه سازان تمدن نوین اسلامی نامیدند. بدون شک در آینده با حضور نسل جوان مومن انقلابی دانا و پرانگیزه، گام دوم، انقلاب را به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی است نزدیک خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی قم عنوان کرد: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید تمرکزمان را روی تعلیم وتربیت بگذاریم. با قدرت نظامی نمی‌شود تمدن درست کرد، اما با کار فرهنگی و تربیتی می‌شود تمدن ایجاد کرد. سردار سلامی فرمانده محترم کل سپاه مطرح کردند که رهبر فرزانه انقلاب به سپاه ماموریت دادند که سپاه با تمام ظرفیت حقیقی، حقوقی و فضای مجازی به کمک آموزش وپرورش بیاید.

وی گفت: فلسفه حضور بسیج در آموزش و پرورش کمک به ارتقاء و کارآمدی این دستگاه است. سازمان بسیج فرهنگیان ودانش آموزی آمادگی دارد در خصوص تبیین بیانیه گام دوم، سند تحول بنیادین آموزش وپرورش و حتی نوشتن نظامنامه اجرایی سند تحول و سیاست‌های ابلاغی رهبر فرزانه انقلاب به آموزش وپرورش، کادرسازی، نخبه پروری، توانمندسازی و بصیرت افزایی معلمان به کمک آموزش وپرورش بیاید.

شفیعی گفت: مدتی است این کار را با تشکیل تیم‌های پیشرفت مدرسه از مدارس آغاز کرده ایم تا آموزش وپرورش بتواند در جامعه سازی، دولت سازی و تمدن سازی نقش ایفا کند.

وی در این دیدار با تبریک انتصاب «علیرضا رحیمی» به سمت مدیرکل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد: این انتصاب شایسته در شهر کریمه اهل بیت (س) و خاستگاه انقلاب اسلامی، نشان از درایت، لیاقت و توانمندی شماست.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان عنوان کرد: روحیه ولایی، انقلابی، اخلاص و تعهد و کارآمدی‌های برجسته یقینا نویدبخش دستیابی هرچه بیشتر به قله‌های رفیع اهداف تربیتی و آموزشی خواهد بود.

وی گفت: انتصاب جدید، موجی از شور و شعف و شادی وامید در بین معلمان انقلابی و بسیجی ایجاد کرده است و از خداوند متعال توفیق روزافزون در جهت شکوفایی آموزش و پرورش در تراز انقلاب اسلامی برای تربیت نسل انقلابی مسئلت داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها