خبرهای داغ:
سردار مجیدی:

یکی از بزرگ‌ترین ظرفیت‌های بسیج، مجامع بسیج است/ لازمه تمدن‌سازی تشکیل هیئت‌ اندیشه‌ورز در اقشار بسیج است

همدان- فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین ظرفیت‌های بسیج همین مجامع است، گفت: این مجامع مشکلات استان را رصد و احصاء می‌کنند و بر اساس آن برنامه‌ریزی انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۰۲۴۹
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی امروز در یازدهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان همدان که به حضور وزیر علوم و مسئولین استانی و نخبگان بسیجی برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر در ماه بهمن، اظهار داشت: امسال سند راهبردی بسیج توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد و ما بر اساس سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج، کار خود را پیش می‌بریم.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین ظرفیت‌های بسیج همین مجامع است، افزود: این مجامع مشکلات استان را رصد و احصاء می‌کنند و بر اساس آن برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: در این سند ۱۰ ساله چهار مأموریت اصلی داریم اولین مورد خودسازی در بسیج است، که نیاز است برای جامعه هدفی که برای خود تعریف کردیم از نظر باور‌ها و اعتقادات دینی، بتوانیم مأموریت‌های بسیج را انجام دهیم.

وی ادامه داد: مورد دیگر جامعه‌پردازی است که یک قلمرو بسیار گسترده‌ای دارد و ما باید در قلمرو کشوری و استانی کار انجام دهیم.

سردار مجیدی اضافه کرد: دولت‌سازی از موارد دیگر این مأموریت است که خداوند عنایت کرده و امروز دولت جدید در رأس امور قرار گرفته تا بتوانیم زمینه‌هایی برای مجموعه بسیج داشته باشیم و برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود: تمدن‌سازی آخرین مرحله این مأموریت است که به عنوان یکی از زمینه‌های تمدن‌سازی در حال شکل‌گیری است و لشکریان تمدن آینده در حال شکل‌گیری است که فرمانده آن شهید قاسم سلیمانی است که هم در قبل و هم در بعد از شهادت وی این ظرفیت بزرگ، در حال فراهم شدن است و زمینه‌های این تمدن شکل می‌گیرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: یکی از مسئولیت‌هایی که بسیج برعهده دارد این است که بتوانیم از طریق نخبگان و بزرگان بسیج در تمام اقشار مختلف، مردم را پای این تمدن‌سازی و پای کار بیاوریم تا بتوانیم بزرگ‌ترین تمدن‌سازی اسلام را انجام دهیم.

وی ابراز داشت: لازمه تشکیل این تمدن‌سازی تشکیل هیئت اندیشه‌ورز در اقشار ۲۱ گانه بسیج است که این یکی از ظرفیت‌های بزرگ برای ایجاد تمدن اسلامی است که بسیار تأثیرگذار بوده و توانسته در مقام تهدید‌های نظام جمهوری اسلامی ایجاد شود و بسیج بود که توانست در مقابل آن نقش آفرینی کند که این نقش بسیج در دوران دفاع مقدس بی‌نظیر بود و در دوران سازندگی هم نقش بسیج را زیبا دیدیم.

سردار مجیدی با بیان اینکه در دو سال اخیر در دوران کرونا نقش بسیج را مؤثر دیدیم، عنوان کرد: خداوند باید عنایت کند تا از این ظرفیت بزرگ بتوانیم زمینه‌سازی تمدن اسلامی را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات