خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس گفت: حضور میدانی مسئولان در بین مردم سبب ماندگاری نام آنان و مایه امیدافزایی در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۰۲۵۴
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس ،اسماعیل محبی‌پور اظهارداشت: همه مسئولان ادارات و فرمانداران باید دغدغه خدمت به مردم داشته باشند و در این راستا از تفکر جریان انقلابی بهره بگیرند تا به رنج مردم پایان دهند.

وی با بیان اینکه اگر در نظام اسلامی تفکر انقلابی و دینی حاکم نباشد سلطه‌گران بر آن چیره می‌شوند، افزود: کشورهای سلطه‌گر ابزار دست شیطانند ولی همین قدرت شیطانی در مقابل انقلاب اسلامی زانو زده است.

معاون استاندار فارس بر لزوم عرضه سند گام دوم انقلاب به عنوان الگوی حرکتی کشور تاکید کرد و گفت: اهداف جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب بر قلب مردم جهان خواهد نشست و این یکی از وظایف جمهوری اسلامی برای زمینه‌سازی حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است.

محبی‌پور خدمت صادقانه بدون ریا را لازمه کار مدیران دانست و بیان کرد وامید می‌رود که این الگوی رفتاری در بین مدیران و مسئولان اجرایی نهادینه شود و با ایجاد وحدت و همدلی زمینه توسعه همه جانبه استان فراهم گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس ادامه داد: شهرستان زرین‌دشت از ظرفیت‌های فراوانی برخوردار است که باید با انتظام بخشی در فعالیت‌ها، سند چشم‌انداز توسعه این شهرستان تدوین شود.

 او اضافه کرد: باید سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را با دلایل منطقی اقناع کرد تا در زمینه سرمایه‌گذاری مشارکت کنند.

این مقام مسئول سامان بخشی به امور راه‌های مواصلاتی زرین دشت و توسعه مشارکت در طرح‌های توسط سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را مهمترین اقداماتی دانست که در جهت رونق این شهرستان باید عملیاتی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس ظرفیت‌های و قابلیت‌های شهرستان زرین دشت را خوب توصیف کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت‌های این منطقه می‌توان زرین دشت را به عنوان یک الگو در جنوب فارس معرفی کرد.

استفاده از ظرفیت جریان انقلابی در مدیریت‌های شهرستان از دیگر نکاتی بود که معاون سیاسی استاندار فارس به آن تاکید کرد و ادامه داد: همه مسئولان ادارات و در رأس آن فرماندار این شهرستان باید دغدغه خدمت به مردم داشته باشند و در این راستا از تفکر جریان انقلابی بهره بگیرند تا مردم وفادار زرین‌دشت حلاوت و شیرینی خدمت در دولت سیزدهم را بچشند.

محبی‌پور بیان کرد: به استعدادهای جوانان انقلابی میدان بدهید تا در آینده از فرزندان همین منطقه نمایندگان مجلس، فرماندار و مدیران کل پرورش پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها