خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۷۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان هفتکل خبر داد و گفت: یک خودرو در این رابطه توقیف و ۲ متهم دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۴۱۰۲۶۰
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

سردار سید محمد صالحی روز پنجشنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای رصد وکنترل عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر استان، اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محدوده شهرستان هفتکل دریافت کردند که تیم های عملیاتی برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات خودروی سواری حامل مواد مخدر را شناسایی کردند که با علایم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند ولی راننده خودرو با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد.

سردار صالحی با بیان اینکه مأموران پلیس خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات پلیسی با رعایت قانون به کارگیری سلاح آن را متوقف کردند، گفت: در این عملیات ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد که یک نفر از متهمان بر اثر تیراندازی مجروح شد.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۷۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پیش از این در ۳۰ دی ماه فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام سه باند قاچاق موادمخدر و کشف ۵۳۷ کیلوگرم حشیش و تریاک در عملیات مقتدرانه پلیس در شهرستان‌های اهواز و امیدیه خبر داده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها