خبرهای داغ:
سرهنگ بغدادی گفت: امروز انتقال مفاهیم ارزشی و دفاع مقدس و زحماتی که امام راحل کشیدند از طریق عنصر ارزشمند معلم انتقال می یابد. لذا باید قدر جایگاه معلم باشیم و این جایگاه را توصیف کنیم و بی شک رسانه ها در این زمینه بسیار موثر هستند.
کد خبر: ۹۴۱۰۲۶۱
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نشست خبری به مناسبت دهه فجر با حضور دکتر حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و‌پرورش استان قزوین، سرهنگ هادی بغدادی مسوول سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین و سرهنگ رسولی فر مسوول بسیج دانش آموزی و اصحاب رسانه صبح امروز در سالن جلسات بسیج اقشار سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.


سرهنگ بغدادی مسوول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این مراسم بیان کرد: انسان های بزرگ و ارزشمندی برای امنیت پایدار کشور تلاش کردند و این اقدام آنها برمبنای تفکر و تقیدی بود که آنها را وارد عرصه عمل و میدان داری کرد و امروز رسالت بزرگ پاسداری از انقلاب و ارزش ها و مفاهیم انقلابی برعهده ماست.

وی گفت: مجموعه های مختلف برای انتقال این مفاهیم و ارزش ها برنامه های بزرگی را انجام می دهند اما باید گفت هیچ دستگاهی به اندازه آموزش و پرورش برای انتقال تفکر انقلابی موثر نیست.

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: دانش آموزان مانند لوح پاکی در اختیار معلمان قرار می گیرند و امروز انتقال مفاهیم ارزشی و دفاع مقدس و زحماتی که امام راحل کشیدند از طریق عنصر ارزشمند معلم انتقال می یابد. لذا باید قدر جایگاه معلم باشیم و این جایگاه را توصیف کنیم و بی شک رسانه ها در این زمینه بسیار موثر هستند.

سرهنگ بغدادی عنوان کرد: همه فعالیت هایی که در حال انجام است برای اینکه سیستمی باشد باید به سمت آموزش و پرورش حرکت کنند. همه ما برای اتفاقات خوبی که در حال انجام است باید کار رسانه ای کنیم. امروز مدرسه خط مقدم است و دانش آموزان هر روز برای دریافت خط فکری در کلاس حاضر می شوند.

وی افزود: پایه ریز تمدن نوین اسلامی معلمان هستند و لذا لازم است قدردان زحمات این قشر جریان ساز باشیم. به فرموده مقام معظم رهبری ما زیر بار منت معلمان هستیم.

مسوول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در. ادامه با اشاره به نقش برخی شخصیت ها در پرورش نسل انقلابی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی در جایگاه خود یک معلم و مصداق عملی معلم است و لذا در هر کسوت و لباسی باید یک معلم برای انتقال مفاهیم انقلاب باشیم.

سرهنگ بغدادی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه های بسیج فرهنگیان استان به مناسبت ایام دهه فجر اضافه کرد: زنگ انقلاب، اجرای پویش «أنا القاسم» بخشی از برنامه های این ایام‌ است. همچنین با هماهنگی با حفظ آثار سپاه کتاب «نقش فرهنگیان در دفاع مقدس» که از چندین سال پیش در دست تالیف بود، کارهای انتهایی در حال انجام است و در روز شهید رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها