خبرهای داغ:
همدان- وزیر علوم گفت: بسیجی باید هم در قدرت نرم و هم در قدرت سخت نظام علمدار باشد و در اشل حاکمیتی به گونه‌ای رفتار کند که مردم او را دوست داشته باشند و از او حمایت کنند.
کد خبر: ۹۴۱۰۲۶۹
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، پروفسور محمدعلی زلفی‌گل امروز در یازدهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: یادمان باشد دشمنان ما ضمن توجه به نقاط ضعف کشور ما، هدفشان نقاط قوت است.

وی با بیان اینکه دشمنان نقاط قوت کشور ما را شناسایی می‌کنند و آنها را مورد هدف قرار می‌دهند، افزود: دشمن تنها نظام اسلامی که استقلال سیاسی در دنیا دارند را هدف می‌گیرند اما یکی از پشتوانه‌های ما در کشور بسیج است.

رئیس مجمع بسیج استان همدان گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف حضور داشته و سرمایه اجتماعی مؤثر ما است و به همین دلیل دشمنان ما سعی می‌کنند بسیج و بسیجیان ما را از چشم مردم بیندارند و تمام تلاش خود را می‌کنند مردم را مقابل بسیج و بسیجیان ببینند در حالی که بسیج و بسیجیان دوستدار مردم هستند.

وی با بیان اینکه اوج دشمنی نظام سلطه و استکبار با رهبری نظام است، ابراز داشت: سربازان رهبر که فدایی هستند از بسیجیان و ارتش هستند بنابراین هدف اصلی آنها مقابله با بسیج و فرهنگ بسیجی است.

وزیر علوم بیان کرد: راهکار اصلی این است که مراقب رفتار، گفتار و کردار خود باشیم و سعی کنیم از خود برای بسیج هزینه کنیم نه اینکه بسیج برای ما هزینه کند و سعی کنیم مردم ما را خادم و فدایی خود ببینند و بسیجی در هر جمع و محله‌ای باشد باید ملجأ امن مردم باشد؛ اگر اینگونه باشیم ترفند دشمنان خنثی می‌شود.

وی عنوان کرد: بسیجی باید هم در قدرت نرم و هم در قدرت سخت نظام علمدار باشد و در اشل حاکمیتی به گونه‌ای رفتار کند که مردم او را دوست داشته باشند و از او حمایت کنند.

زلفی‌گل ابراز داشت: دیگری توجه به علم، فناوری و نوآوری است؛ وقتی از این طریق رفاه و آسایش برای مردم فراهم شود خودبخود مردم آن نظام را دوست خواهند داشت.

رئیس مجمع بسیج استان همدان گفت: اگر کشور ما می‌خواهد انقلاب خود را صادر کند و در اشل فراملی افزایش دهد راه آن این است که در این زمینه سرمایه‌گذاری کند تا بتواند خدماتی را در زمینه صادرات ارائه دهد و قدرت نرم خود را افزایش دهد.

وزیر علوم تصریح کرد: این یک وظیفه است که خداوند به ما عنایت کرده و در این راستا باید موفق عمل کنیم و نمی‌توانیم نسبت به نظام و انقلاب بی‌تفاوت باشیم و باید در راستای قوام و دوام این نظام هر کاری می‌توانیم انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات