خبرهای داغ:
همدان-کارشناس مباحث اجتماعی گفت: گام دوم انقلاب بر دوش جوانان است، امیدآفرینی و امیدوار کردن اولین گام در بیانیه گام دوم است،کسی که آدرس دارد از طرف خدا، حق ناامید شدن ندارد.
کد خبر: ۹۴۱۰۲۸۲
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری در سیزدهمین گردهمایی (بنیان مرصوص) فرماندهان پایگاه‌های مقاومت محلات سپاه ناحیه همدان که در کانون بسیج برگزار شد، با اشاره به محورهای اساسی بیانیه گام دوم انقلاب که بر دوش جوانان گذاشت، اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر بیانیه دوم تاکید بسیار کردند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) در خطبه خود فرمودند جبهه دشمن سه کار می‌کند، اولین کار قطع ارتباط با ولی حق است، دومین کار پخش شایعه‌پراکنی و دروغ‌پراکنی و سومین کار دشمن بدل‌سازی است، گفت: امروز دشمن زمینه را آماده کرده که نگذارد بیانیه گام دوم را مطالعه و محقق کنیم.

کارشناس مباحث اجتماعی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم چند اصل را بیان کردند و به هفت محور اشاره کردند.

وی گفت: گام دوم انقلاب بر دوش جوانان است، امیدآفرینی و امیدوار کردن اولین گام در بیانیه گام دوم است،کسی که آدرس دارد از طرف خدا، حق ناامید شدن ندارد.

ماندگاری با بیان اینکه اگر پشت سر خدا حرکت کنیم رود نیل برای ما باز می‌شود، اظهار داشت: خداوند هفت پشتیبان برای ما در نظر گرفته است که پشتیبان نماز و عبادت، پشتیبان اهل بیت و قرآن، پشتیبانی شکر و ذکر و پشتیبانی به نام استغفار و پشتیبانی به نام صدقه است.

وی بیان کرد: دشمن می‌خواهد با ترس ما را ناامید کند و سه کار برای ترسیدن ما وجود دارد اولین کار این است که با کم کردن نفرات می‌خواهد ما را ناامید کند، دشمن با تجهیزات خود می‌خواهد ما را بترساند و با دروغ و سیاه‌نمایی ما را ناامید کند بنابراین اجازه ندهیم دشمن ما را ناامید کند.

کارشناس مباحث اجتماعی به اصل سوم اشاره کرد و گفت: مجاهدت یکی دیگر از محورهای بیانیه گام دوم است و در جنگ اقتصادی همه باید مجاهدانه تولید کنند.

وی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی نقش اصلی بر دوش بانوان است، گفت: در جنگ اقتصادی همه باید درست مصرف کنند و همه باید انفاق کنیم.

ماندگاری تصریح کرد: اصل چهارم ولایت‌مداری است و ما باید با ولایت باشیم، اگر این چهار اصل اساسی رعایت شود گام دوم به ظهور ختم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات