خبرهای داغ:
دکتر فرقانی گفت: نظم نوین جهانی و دنیای مدرنیته با محوریت فضای مجازی قصد دارد با سطحی نگر کردن مردم، آنها را از فضای غیبی و مباحث دینی دور کند تا به اهداف شوم خود برسد.
کد خبر: ۹۴۱۰۲۸۹
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲

 

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، دکتر فرقانی، فعال فرهنگی در حوزه زنان و خانواده، در جمع خواهران بسیجی حوزه حضرت فاطمه (س) ناحیه امام حسن(ع) قزوین، در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان
به بیان فضائل حضرت زهرا (س) پرداخت و گفت: با نگاه نو به جایگاه حضرت زهرا(س)، ایشان به جز الگو بودن برای بانوان، نسبت مادری برای ما دارند. وجود حضرت زهرا(س) ما را هدایت می‌کند.

دکتر فرقانی ادامه داد: مقام حضرت زهرا(س) یک مقام عرشی است که از اول خلقت بوده و همچنان ادامه دارد. حضرت زهرا(س) اولین نوری هستند که در عالم تجلی پیدا کرده اند و سپس آسمان و زمین از نور ایشان خلق شده است. پس حیات ما به ایشان بستگی دارد.

این فعال فرهنگی در ادامه اظهار کرد: نظم نوین جهانی و دنیای مدرنیته با محوریت فضای مجازی قصد دارد با سطحی نگر کردن مردم، آنها را از فضای غیبی و مباحث دینی دور کند تا به اهداف شوم خود برسد.

دکتر فرقانی گفت: آنچه ما را از این مهلکه به سلامت عبور می دهد، شناخت حضرت زهرا(س) و پیدا کردن نسبت خود با ایشان است تا بتوانیم در بستر تعالی قرارگرفته و عامل هدایت خود و دیگران باشیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها