برگزاری جلسه شورای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد یادگار امام خمینی(ره)

جلسه شورای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) با حضور مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری و جمعی از مسئولان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۳۰۲
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶

جلسه شورای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) با حضور دکتر محمد نریمانی راد رئیس  واحد ، حجت الاسلام سعیدرضا متوسل مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری، دکترسید موسی هاشمی تنکابنی معاون فرهنگی و دانشجویی  در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار گردید.

  در ابتدای این جلسه که با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید، دکتر محمد نریمانی راد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) با ابراز خرسندی از حضور در جمع شورای بسیج دانشجویی واحد ضمن خیرمقدم و تبریک ایام ولادت حضرت زهرا(س)گفت: مجموعه بسیج دانشجویی دارای نیروی انسانی با پتانسیل و توانمندی فراوان است که می توانند  کشور و دانشگاه را در راستای حل مشکلات کمک کنند.

رییس واحد یادگار امام خمینی(ره) اظهار کرد: حضور و فعالیت در بسیج افتخار بزرگی است که نصیب همه ما شده و دانشجویان عزیز  این  فرصت خدمت را غنیمت بدانید چون با تجربه ای که در این دوران کسب می کنید امکان انجام کارهای بزرگ در آینده  برای شما فراهم خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه واحد یادگار امام(ره) دانشگاه معتبر و ویژه ای است افزود: حل معضلات و مشکلات و همچنین اشتغال در کشور همواره جزء مهم ترین سیاست ها و برنامه های دانشگاه است که با توجه به ماموریت جدید واحد یادگار امام (ره) در خصوص دانشگاه مهارتی- کارآفرین، جایگاه و نقش بسیج دانشجویی در این راستا و  در پیشبرد اهداف کشور و دانشگاه بسیار موثر خواهد بود.

نریمانی در ادامه به ظرفیت های عظیم بسیج دانشجویی در دانشگاه ها اشاره کرد و افزود: از شما  بسیجیان  میخواهم دانشگاه را  در مسیر شناسایی مشکلات، ارائه راه کار های علمی و تا رسیدن به بالندگی و پیشرفت یاری نمائید.

 در ابتدای جلسه مهدی جمالی بختیاری فرمانده بسیج دانشجویی ضمن تشکر از توجه ویژه دکتر نریمانی راد به بسیج دانشجویی واحد، گزارشی از عملکرد مجموعه بسیج دانشجویی و برنامه های پیشرو ارائه کرد.

جمالی بختیاری در ادامه افزود: امسال با توجه به برگزاری اردوی مقدس راهیان نور به جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، مجموعه بسیج دانشجویی واحد یادگار امام خمینی(ره)در حال تشکیل ستاد راهیان نور دانشگاه می باشد تا بتوان به نحو احسن مقدمات برگزاری اردو را اجرا کرد.

در پایان  اعضای شورا به بیان نظرات خود پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار