رئیس مرکز اقتصاد مقاومتی کشور خبر داد؛

آغاز به کار کارخانه لبن کوهسار بافت پس از ۱۸ ماه تعطیلی

خانه لبنیات لبن کوهسار بافت با ظرفیت تولید روزانه ۴۰ تن لبنیات و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد از خرداد ۱۳۹۹ به دلیل شرایط کرونایی و کاهش خرید لبنیات از سوی مردم، با ۸۰ نفر نیرو تعطیل شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۳۰۴
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰

حجت الاسلام ذکریا نیکویی رئیس مرکز اقتصاد مقاومتی کشور با اعلام این خبر گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و دستور صریح آیت الله رئیسی پیرامون ضرورت اقتصاد مقاومتی در دولت سیزدهم و تلاش جهت بازگشایی کارخانجات و صنایع تعطیل و نیمه تعطیل، پس از دیدار هفته گذشته با رئیس کارخانه سریعا پیگیری‌های لازم انجام و کارخانه پس از ۱۸ ماه تعطیلی، مجددا راه اندازی و با ۲۰ نفر آغاز به کار کرد و طی قول رئیس کارخانه، ظرف مدت چند ماه پس از گسترش تولید، به ۸۰ نفر اشتغال زایی افزایش می‌یابد.

وی می‌گوید : این کارخانه در سال ۱۳۹۲ توسط فردی به نام گل مرادی احداث و در سال ۱۳۹۷ با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد از وی خریداری و با ۸٠ نفر نیرو با ظرفیت روزانه ۴۰ تن لبنیات آغاز به کار کرد که پس از یک سال کار مداوم در خرداد ۹۷ به دلیل شرایط کرونایی و کاهش خرید لبنیات از سوی مردم، مجبور به تعطیلی کارخانه شدیم.

در مدت تعطیلی ۱۸ ساله علی رغم پیگیری‌های بسیار، متاسفانه هیچ کدام از وعده‌های مسئولین عملی نگردید تا با مراجعه هفته گذشته به مرکز اقتصاد مقاومتی کشور و دیدار با رئیس مرکز و بیان مشکلات، سریعا از طریق تماس تلفنی با مسئولین مربوطه، قول مساعد جهت راه اندازی مجدد کارخانه در چندروز آینده داده شد.

رئیس کارخانه لبنیات لبن کوهسار بافت می‌گوید: در عین ناامیدی به دلیل وعده‌های توخالی مسئولین، این کارخانه در طی چهارروز با پیگیری رئیس مرکز راه اندازی گردید و به چرخه تولید بازگشت که جای تقدیر دارد.

 

 

ارسال نظرات