خبرهای داغ:

یادواره شهدای طلبه و روحانی استان اصفهان ۲۵ بهمن در اصفهان برگزار می‌شود

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی استان اصفهان به عنوان پیش کنگره شهدای طلبه و روحانی سراسر کشور در ۲۵ بهمن خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۰۳۱۰
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام رحمت‌الله صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان روز پنج‌شنبه در محفل انس روحانیون بازنشسته سپاه اصفهان با اشاره به برگزاری کنگره چهار هزار شهید طلبه و روحانی در سطح کشور، گفت: کنگره شهدای طلبه و روحانی سراسر کشور به صورت متمرکز با پیام رهبر معظم انقلاب برای اولین بار در اسفندماه در قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای زمینه سازی برای این کنگره، فضاسازی در شهرهای مختلف و پنج پیش کنگره از ۲۳ بهمن ماه در استان‌های مختلف از جمله اصفهان برگزار می‌شود.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اظهار کرد: پیش کنگره استان اصفهان ۲۵ بهمن با سخنرانی حجت‌الاسلام ذوالنوری و همچنین سخنرانی یکی از فرماندهان ارشد سپاه در گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: در حاشیه کنگره شهدای طلبه و روحانی در قم، نمایشگاه از فعالیت‌های طلاب و روحانیون در سال‌های دفاع مقدس و همچنین اقدامات جهادی طلاب در مواجهه با بیماری کرونا، حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله و امثال آن دایر خواهد شد که ۲ غرفه آن به استان اصفهان اختصاص دارد.
حجت الاسلام صادقی با اشاره به شهادت قریب ۶۰۰ نفر از طلاب و روحانیون استان اصفهان در سال‌های دفاع مقدس، افزود: استان اصفهان دارای بیشترین تعداد طلبه و روحانی شهید در سطح کشور است.
وی با اشاره به ضرورت سرکشی از خانواده شهدای طلبه و روحانی استان، اضافه کرد: در همین راستا برنامه‌ریزی شده است قبل از برگزاری کنگره از تمامی خانواده شهدای طلبه و روحانی استان سرکشی خواهد شد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، قرائت مستمر و انس همیشگی با قرآن، دائم‌الوضو بودن، قلت طعام و سخن، محاسبه نفس، مراقبه، رعایت ادب در برابر خدا و اولیای الهی، بزرگان دین و والدین، پرهیز از توجه به دنیا، تهجد و شب زنده‌داری، دائم‌الذکر بودن، همت بالا، ریاضت علمی و عملی در اموری که انسان را به خدا نزدیک می‌کند و توبه را از مهمترین توصیه‌های آیت الله حسن زاده به طلاب و روحانیون برشمرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار