خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر خبر داد:
سرهنگ پاسدار کریمیان، از کشف 17 تن روغن خوراکی احتکار شده در شهرستان خمینی شهر توسط سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر خبر داد
کد خبر: ۹۴۱۰۳۲۱
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، سرهنگ پاسدار محمد کریمیان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خمینی شهر از انجام یک عملیات ضد احتکار در شهرستان خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر اظهار داشت: محل دپوی 17 تن روغن خوراکی احتکار شده در شهرستان توسط سپاه خمینی شهر شناسایی و به دستور مقام قضایی کشف گردید.

وی پدیده احتکار را اقدامی خلاف شرع و غیر قانونی و بر خلاف حقوق انسانی دانست و گفت: کارشناسان ارزش کالا های مکشوفه را بالغ بر سه میلیارد و پانصد میلیون ریال برآورد کرده اند که پس از بررسی های اولیه و تکمیل تحقیقات، پرونده آن جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

وی نا امن کردن فضا برای مفسدان اقتصادی و استفاده از ابزارهای قانونی بازدارنده را یکی از راهکارهای موثر نجات اقتصاد دانست و گفت: محتکران با هدف ایجاد افزایش قیمت و کسب سود بیشتر دست به این اقدام زده اند در حالی که محصول احتکار شده در شرایط فعلی مورد نیاز جامعه است.

کریمیان تاکید کرد :سامانه ۱۱۴ بسیج به صورت شبانه روزی شنوای گزارشات مردمی خواهد بود و افزود: حساسیت همشهریان عزیز به منکرات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می تواند خادمان شما را در سالم سازی جامعه یاری نماید.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر در پایان گفت: طبق توافق صورت گرفته در مرکز و در راستای کمک به مردم، بسیج تمام توان و تلاش خود را جهت کمک به ادارات متولی جهت بازرسی از بازار و نظارت بر مراحل تولید و توزیع جهت مقابله با احتکار و گرانفروشی بعمل خواهد آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها