شاهرود_به همت پایگاه‌های بسیج خواهران صدیقه کبری (س) شاهرود از نخبگان علمی و ایثارگر و مروج فرزندآوری به مناسبت روز زن تجلیل شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۳۲۳
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرنگار بسیج، به همت پایگاه نرجس حوزه بسیج خواهران صدیقه کبری (س) شاهرود با خانم دکتر نعیم آبادی استاد دانشگاه دارای ۳ فرزند استاد دانشگاه شهید بهشتی و همسر جانباز هفتاد درصد و موفق در مسائل علمی و پزشکی و قرآنی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن تجلیل به عمل آمد.
همچنین مراسم ولادت خجسته حضرت زهرا (س) بزرگداشت مقام مادر و روز زن در مسجدالنبی همراه با قرائت قرآن و مولودی خوانی، شعر و مسابقه توسط گروه نوجوانان و سخنرانی خانم اشرفی در باب خانواده و مقام والای حضرت فاطمه (س) و اهدا هدیه به خانم‌ها با نام فاطمه و تقدیر از خانم اشرفی به همت پایگاه نرجس انجام شد.
همچنین بسیجیان این پایگاه با مادران بالای ۴۰ سال و دارای چند فرزند دیدار و عرض تبریک قدم نو رسیده و تشویق در امر فرزند آوری کردند.
جلسه‌ی هماهنگی دهه فجر در شهرداری شهر رویان با حضور امام جمعه، شهردار ورئیس شورای شهر فرماندهان پایگا‌های حضرت مریم خواهران و ثارالله برادران و حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف و نماینده انتظامی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها