اردوی خانوادگی تیپ امام صادق (ع) بمناسبت میلاد حضرت زهرا (س) برگزار شد

اردوی خانوادگی تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر بمناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۱۰۳۸۰
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار یدالله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در مراسم اردوی خانوادگی که بمناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن در اردوگاه امام خمینی(ره) روستای چاه کوتاه برگزار شد،اظهار داشت: بدون شک ایثار و نقش تاثیرگذار همسران و مادران مومن پاسدار در تربیت شخصیت انقلابی فرزندان و حمایت های معنوی همسران در موفقیت های پاسداران تیپ امام صادق (ع) غیرقابل چشم پوشی است.

 

فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر اهمیت وقت گذاری پاسداران برای رسیدگی به امور خانواده و فرزندان و کمک به همسرانشان در امور خانه، گفت: نهاد سپاه محدود به کارمندان و پایوران آن نیست و مجموعه خانواده های پاسداران به عنوان عضوی از خانواده بزرگ نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نظر گرفته می شود.

 

وی با بیان اینکه رسالت همسران و فرزندان پاسداران یک رسالت زینبی است و آن ها در اَجر معنوی رزمندگان اسلام  و پاسداران انقلاب اسلامی شریک هستند، تاکید کرد: امروز نیز همسران پاسداران با مدیریت امور خانه و خانواده و حمایت بی دریغ از پاسداران نقش اصلی را در تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندان ایفا می کنند.

 

 

کشاورز با بیان اینکه خانواده های پاسداران مظهر و الگوی ایمان و تقوا در جامعه هستند، گفت: مدیریت فرهنگی و تربیتی خانواده بر عهده مادران است و در دنیای امروز آشنایی مادران با نحوه پاسخ به شبهه ها، تاثیر رسانه ها بر نوجوانان و مدیریت دسترسی فرزندان به ابزارهای نوین اجتماعی که مبتی بر فناوری‌ست، بسیار ضروری است.

 

وی با بیان اینکه تربیت در خانواده پاسدار بر اساس فرهنگ حسینی و عاشورایی و مطالبه اصلی سپاه از خانواده های پاسداران ترویج سَبکِ زندگی اسلامی و ساده زیستی در جامعه است، گفت: حفظ هویت پاسداری بدون حمایت خانواده برای یک پاسدار ممکن نیست و خانواده پاسدار یک هویت اجتماعی ارزشمند در جامعه اسلامی است که به برکت انقلاب اسلامی نصیب ما شده و باید قدر آن را بدانیم.

 

وی با بیان اینکه خانواده پاسدار یک خانواده مومن و تاثیرگذارِ اجتماعی در تَراز انقلاب اسلامی است، افزود: خانواده های پاسداران تشریح مفاهیم مهم ایثار و شهادت طلبی و آرمان های والای انقلاب اسلامی را در سِیر تربیتی فرزندانشان در نظر داشته باشند و بهترین الگو در این زمینه مطالعه سیرۀ زندگی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید محمد احمدی جوان اولین شهید استان و تیپ امام صادق (ع) است.

 

در ادامه مراسم با حضور سردار کشاورز،پدر شهید احمدی جوان و حجت الاسلام یعقوب یحیایی مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ عملیاتی امام صادق (ع) از همسران پاسداران،فرزندان و پاسداران نمونه تیپ امام صادق(ع) تجلیل بعمل آمد.

 

 

پایان خبر/

ارسال نظرات