خبرهای داغ:
سرهنگ ربیعی عنوان کرد: کمترین حقی که از خون شهدا و مجاهدت این بزرگ مردان بر گردن ماست همین اهتمام جدی ما بر حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف والای آن است
کد خبر: ۹۴۱۰۳۹۴
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جلسه ستادی کل ادارت شهرستان آوج به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.

در این جلسه که با محوریت سپاه ناحیه آوج برگزار گردید مسئولین ادارات شهرستان آوج به بیان برنامه های ادارات خود جهت گرامیداشت این ایام پرداختند.

در این مراسم سرهنگ ربیعی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آوج به بیان اهمیت برگزاری مراسمات ملی مذهبی و ایام الله تقویمی پرداخت.

وی ضمن تبریک این ایام با پر اهمیت دانستن نقش مردم در این حماسه بزرگ عنوان کرد: اگر امروزه آسایش و آزادی وجود دارد به برکت آن اقدام خودجوش مردمی با راهنمایی های پیر فرزانه، حضرت امام خمینی(ره) و همچنین و از خود گذشتگی و ایثار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه شهرستان آوج در ادامه به نقش مسئولین و آحاد مردم انقلابی در زنده نگه داشتن و تبییین حقایق این وقایع اشاره داشت و عنوان کرد: کمترین حقی که از خون این شهدا و مجاهدت این بزرگ مردان بر گردن ماست همین اهتمام جدی ما بر حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف والای آن است.

در این دیدار امام جمعه شهرستان آوج نیز به بیان نکاتی جهت برپایی هرچه بهتر مراسم های این ایام کرد و گفت: از جمله مواردی که می تواند در این زمان مناسب باشد به طوری که حق مطلب را ادا نماید جهاد تبیین و روشنگری در زمینه چگونگی شکل گیری و اهداف این وقایع می باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها