خبرهای داغ:
حجت الاسلام ترابی گفت: مردم باید برای مشاهده آثار و برکات عملکرد موفق دولت سیزدهم بر سفره‌های خود با توجه به تغییر در رویکردهای اقتصادی و حرکت در مسیر دیپلماسی عزتمندانه صبور باشند.
کد خبر: ۹۴۱۰۴۶۳
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵

مردم برای مشاهده آثار عملکرد دولت صبور باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی امام جمعه شهرستان گنبدکاووس در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به پانزدهمین سفر استانی رییس جمهور که امروز به گیلان اتفاق افتاد، اظهارکرد: عملکرد رییس جمهوری که از ابتدای فعالیت دولت‌اش با نشاط و جوشش درونی تلاش فراوان برای خدمت‌ به مردم دارد، قابل تقدیر است.

وی افزود: در دوره چهار ماهه فعالیت دولت سیزدهم ۴۰ درصد به صادرات نفت کشور با برگشت پول بدون باج دادن به کسی اضافه شده است که نشان از آینده روشن برای بهبود شرایط اقتصادی کشور دارد.

امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: با توجه به قرار داشتن در آستانه دهه فجر و تاکید رهبر معظم انقلاب به جهاد تبیین، می‌طلبد تا همگان نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی آگاهی یابند تا جلوی نفوذ دشمنان برای تغییر باورهای مردم از ارزش‌های والای انقلاب گرفته شود.   

ترابی همچنین برگزاری نخستین کنگره ملی امامزاده یحیی بن زید(ع) در چهارم بهمن و اجرای دعای ندبه سراسری با حضور پرشور مردم صبح امروز در این امامزاده را از اقدامات موفق اجرا شده برای ارتقای جایگاه این بزرگوار و مردم شهرستان در افکار عمومی ایران و جهان دانست.

این مقام مسئول بیان کرد: مردم گنبدکاووس باید قدردان باران به عنوان رحمت الهی که از شب گذشته بارش آن شروع شده و بیشترین میزان آن هم در استان مربوط به این شهرستان است، باشند.

وی در ادامه صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی را تبریک گفت و اظهارداشت: بازی میان تیم‌های ایران و عراق با وجود جوسازی‌هایی در رابطه با حضور بانوان در ورزشگاه به بهترین نحوه با پیروزی ورزشکاران کشور انجام شد و مهمترین دستاورد آن ایجاد شادی و نشاط در جامعه است.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین با محکومیت شدید کشتار وحشیانه مردم مظلوم یمن توسط ائتلاف سعودی - اماراتی به رهبری آمریکا، بیان کرد: در بمباران اخیر زیرساخت‌ها و منازل مسکونی یمن، تعداد زیادی از مردم مظلوم و بی دفاع این کشور کشته شدند و امروز وظیفه همگان است تا با حضور در راهپیمایی صدای مظلومیت آنان را به گوش جهانیان برسانند.

گفتنی است نمازگزاران گنبدکاووس بعد از اقامه نمازجمعه امروز با سردادن شعارهایی در محکومیت جنایت علیه مردم بی دفاع یمن و فریاد مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل‌سعود خائن و مرگ بر منافق از محل مصلی تا مقابل دادگستری این شهر را راهپیمایی کردند.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها