رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن:

استفاده از شبکه فنی-تخصصی بسیج در توسعه فعالیت های پارک علم و فناوری

علی توشه به همراه مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان یزد، با حضور در پارک علم و فناوری یزد پس از گفتگو با مسئولین پارک، از تعدادی از شرکت های مستقر در این مجموعه بازدید کردند.
کد خبر: ۹۴۱۰۵۷۱
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار دکتر علی توشه رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از قرار گرفتن در جمع کارآفرینان و صاحبان علم و ایده در استان یزد، گفت: یکی از موضوعات مهم و قابل بحث در سازمان بسیج مهندسین کشور، حمایت از طرح ها و ایده های نوآورانه در عرصه های مختلف است.

وی تصریح کرد: بسیج مهندسین طرح‌های مختلفی که نیازهای اساسی کشور در عرصه های مختلف را رفع می‌کنند، حمایت نموده و در صورت نیاز به سازمانها و وزارتخانه های مربوط معرفی می کند.

وی با اشاره به حمایت از طرح هایی مثل تولید برق نیروگاهی از محلول نمک و طرح پالایش پلاسما توسط بسیج مهندسین کشور، گفت: پارک علم و فناوری با شناسایی چنین طرح هایی آنها را به ما معرفی کند تا پیش از آنکه این طرح ها به خارج نفوذ داده شود، توسط بسیج حمایت شوند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر بسیجی بودن تمام مردم، گفت: از پارک علم و فناوری تقاضا داریم اعضای بسیج مهندسین حضور پررنگ تری در این مجموعه داشته و ظرفیت‌های مردمی را شناسایی و از آنها استفاده کنند.

لطفی، رئیس پارک علم و فناوری یزد در این نشست ضمن معرفی فعالیت‌های پارک یزد در عرصه های مختلف، بزرگترین مزیت مجموعه بسیج مهندسین کشور را شبکه انسانی گسترده و متخصص آن دانست و گفت: در صورت تعامل میان پارک علم و فناوری یزد و این مجموعه، می توان از این شبکه به خوبی بهره مند شد.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت ها و استعدادهای زیادی که در شهرستانها وجود دارد، نیروهای بسیج در دانشگاهها،مدارس و مجموعه های مختلف می توانند در شناسایی این ظرفیت ها و سوق دادن آنها به سمت پارک علم و فناوری همکاری کنند.

شکوهی، معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری یزد نیز با بیان اینکه از زمان تاسیس پارک، بسیج در این مجموعه حضور پررنگ داشته است، گفت: می توانیم از ظرفیت های مختلف بسیج در برگزاری رویدادها و بوت کمپ ها، ارتباط با نهادهای بزرگی مانند مجموعه خاتم الانبیا و تشکیل تیم ها وهسته‌های مختلف استفاده کنیم.

در ادامه رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کشور و هیئت همراه، از شرکت های شیمی سازه، سپهر افزار ایرانیان، ساعیان صنعت نوین یزد و همکاران صنعت شمس، مستقر در پارک علم و فناوری یزد بازدید نموده و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آنان قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار