خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

بزرگ ترین سرمایه اجتماعی یک جامعه سالم، بانوان و مادران هستند

سردار رفیعی، بانوان خانواده سپاه را در خط انقلاب و مربیان جامعه دانست و گفت: بزرگ ترین سرمایه اجتماعی یک جامعه سالم، بانوان و مادران آن جامعه هستند. پرورش فرزندان صالح توسط مادران صالحه، جامعه را از آسیب های اجتماعی در امان نگه می دارد
کد خبر: ۹۴۱۰۵۷۲
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در همایش خانواده پاسداران سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، به رابطه خوب بین زن و مرد اشاره کرد و گفت: هر زنی که مردش از او راضی باشد آن زن، عزیز خداست، هر مردی هم که زنش از او راضی باشد آن مرد عزیز خداست. کمال زندگی زناشویی در همین رضایتمندی زوجین است و زن و مرد باید به این موارد توجه ویژه داشته باشند.

وی در ادامه افزود: خوب رفتار کردن با زن، هنر دین اسلام است. مردی که با زنش خوب رفتار کند همه جا آقاست. زن هم وقتی مردش از او راضی باشد می تواند همه کارهایش را به خوبی انجام دهد. نمونه کامل یک زن و شوهر مؤمن امام علی (ع) و حضرت زهرا(س) هستند که یک روح و یک جان بودند در دو پیکر.

سردار رفیعی، بانوان خانواده سپاه را در خط انقلاب و مربیان جامعه دانست و گفت: بزرگ ترین سرمایه اجتماعی یک جامعه سالم، بانوان و مادران آن جامعه هستند. اگر بانوان جامعه به وظیفه اصلی خود که همان تربیت صحیح و اسلامی فرزندان صالح به جامعه است را به خوبی انجام دهند، جامعه از آسیب های اجتماعی در امان خواهد بود. بانوان سپاه همیشه در خط انقلاب و مربیان جامعه بوده اند؛ چرا که توانسته اند فرزندان صالحی تحویل جامعه و انقلاب اسلامی دهند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در پایان سخنان خود، به مؤلفه های خانواده همیار اشاره کرد و گفت: خانواده همیار، خانواده ای است که کل حالات روحی، رفتاری و روانی اعضای خانواده را کاملاً و دقیق رصد می کند و به وقتش اگر کمک ذهنی، روانی و فیزیکی نیاز باشد، این کمک را ابراز می کند. در درجه دوم، خانواده همیار خانواده ای است که در آن نصیحت و خیرخواهی زیاد باشد. افراد از اینکه نصیحت بشنوند نباید ناراحت بشنوند، چون باید بدانند اعضای خانواده بیش از تمام افرادی که آنها در سر تا سر زندگی شان تجربه می کنند دارای خیرخواهی هستند. هیچ وقت امکان ندارد کسی پیدا شود که بیشتر از پدر و مادر، خیرخواه او باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار