خبرهای داغ:
سرگرد بروجردی «جهاد تبیین» را از راهکارهای مبارزه با تحریف عنوان کرد و گفت: موضوع «جهاد تبیین» یکی از عرصه‌های مهم مبارزه‌ دائمی جریان حق و باطل است.
کد خبر: ۹۴۱۰۵۷۵
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نشست سیاسی کارکنان و مدیران عقیدتی حوزه های بسیج شهرستان آوج با حضور سرگرد حسین بروجردی معاون سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

در این دیدار که صبح امروز با حضور کارکنان و مدیران عقیدتی حوزه های بسیج شهرستان آوج برگزار شد، بروجردی، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به بیان ضرورت های پاسداری و حراست از دستاوردهای این انقلاب و مجاهدت های صورت گرفته در آن پرداخت.

وی در این خصوص «جهاد تبیین» را از راهکارهای مبارزه با تحریف عنوان کرد و گفت: موضوع «جهاد تبیین» یکی از عرصه‌های مهم مبارزه‌ دائمی جریان حق و باطل است. ممکن است در هر جامعه‌ هدف‌داری، جریانات معارض و مخالف هم وجود داشته باشند و یکی از شکل های مبارزه، مبارزات سخت است.

معاون سیاسی سپاه استان در ادامه یادآور شد: جامعه‌ ما و تمامی جوامع رو به‌ تعالی و تکامل، با این نوع دشمنی مواجه‌ هستند. در بحث حرکت انبیاء، همیشه مقابله‌های آزاردهنده از به آتش افکندن و تهدیدکردن تا جنگ‌هایی که بر آن‌ها تحمیل می‌شد، همه از این نوع مبارزات است.

وی افزود: انقلاب اسلامی و حرکت بزرگ ملت ایران برای رسیدن به آن آرمان‌های بلند انقلاب هم مصون از این اتفاقات نبوده است؛ اتفاقات بزرگی همچون ترورها، تجزیه‌طلبی‌ها، جنگ تحمیلی و انواع تحریم‌ها که در تاریخ انقلاب رخ‌داده است.

سرگرد بروجردی عنوان کرد: امّا شکل دیگری در مواجهه با حرکت‌های اصیل وجود دارد و آن قلب واقعیات‌ و حقایق است. یک بخش آن‌، پنهان‌کردن اتفاقات خوب و موفقیت‌هاست و بخش دیگر، وارونه‌نمایی و بزرگ‌نمایی ضعف‌ها یا القاء دروغ‌ها و فریب‌هایی است که نسبت به افکار عمومی صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: انقلاب و همه‌ حرکت‌های اصیل انقلاب اسلامی و تمامی حرکت‌های اصیل مبتنی بر اراده، همراهی و آگاهی عمومی برای حرکت، اگر عاملی متوجه آسیب‌زدن به این مسئله باشد، اهمیت پیدا می‌کند. در نظام لیبرال دموکراسی ضعف‌ها پوشانده می‌شود و نقاط قوت یا پوشالی جلوه داده می‌شود، یا نقاطی که کوچک است بعنوان نقاط قوت بزرگ‌نمایی می‌شود.

معاون سیاسی سپاه استان بیان کرد: عملیات فریب، عملیاتی است که به‌صورت جدی در فضای مبارزه و مخاصمه‌ دشمنان با حرکت‌های اصیل در آنها اتفاق می‌افتد. برای مبارزه با جریان باطل ما هم نیازمند به جهاد سخت که همان آمادگی های تجهیزاتی و رزمی و جهاد نرم که عرصه آن همان ایمان و اعتقاد و باورهای مردم است، هستیم.

بروجردی ادامه داد: البته جهاد نرم به جهت پیچیدگی، مبارزه دشوار تری پیدا می کند که باید در قالب های جدیدتری اتفاق بیافتد. لذا حفظ انقلاب نیازمند مجاهدت ها و نوآوری های بیشتری است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها