خبرهای داغ:
سرهنگ حسینی عنوان کرد: ۳۱۰ عنوان برنامه در ۳۳۰ پایگاه و حوزه مقاومت بسیج از سوی سپاه شهرستان تاکستان در ایام الله دهه فجر برگزار می شود که از این تعداد ۵۹ برنامه شاخص است.
کد خبر: ۹۴۱۰۵۹۶
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲

قزوین- سرهنگ سید مهدی حسینی فرمانده سپاه شهرستان تاکستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اجرای برنامه های ویژه ایام الله دهه فجر در این شهرستان بیان کرد: در شهرستان تاکستان در تمامی حوزه ها و پایگاه ها برنامه های متعددی برگزار خواهد شد و در همین راستا بیش از ۵۹ برنامه های شاخص در سطح شهرستان تاکستان اجرا خواهد شد.

 

وی گفت: این برنامه ها با حمایت های اعضای شورای تامین و شورای اداری در جلسات مربوطه بحث و بررسی شده و پشتیبانی های لازم در نظر گرفته شده است و تمامی برنامه ها با محوریت پیام آوری برگزار خواهد شد و اولین برنامه ای که  به آن خواهیم پرداخت آشنا کردن نسل جوان با دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است.

 

سرهنگ حسینی عنوان کرد: ما از فرصت دهه فجر استفاده کردیم و با توجه به برخی کمبودها که در سطح کشور وجود دارد، آموزش های خانواده پیش بینی شد که به موضوعات زنان و بانوان توجه ویژه ای شده و برنامه های خوبی در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: ما در تاریخ روزی داریم به نام روز تاکستان که امسال بزرگداشت این روز را به صورت ویزه برگزار خواهیم کرد. در روز ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ شاهد بودیم که دو لشکر از ارتشیان طاغوت به سمت تهران در حرکت بودند اما با درایت و هوشیاری مردم فهیم و انقلابی شهرستان تاکستان و با هدایت راهبردی آیت الله سیدحسن موسوی شالی این توطیه خنثی شد و این اقدام علاوه براین که مانع پیش روی دو لشکر به تهران شد بلکه آن دو لشکر خود را تسلیم مردم کردند.

 

سرهنگ حسینی در پایان گفت:  در روز ۱۹ بهمن برنامه های متعددی اجرا خواهد شد که بخشی از آن شامل تغییر نام تاکستان به تاکستان دارالکرامه است که به دلیل بخشش و مهربانی و کمک های متعدد  مردم تاکستان این اتفاق رقم خواهد خورد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها