خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: 3700 برنامه به مناسبت دهه فجر در آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۱۰۶۳۴
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سرهنگ تقی نجمی امروز در جمع خبرنگاران با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و آغاز پیشاپیش دهه فجر اظهار داشت: اخیرا رهبر معظم انقلاب اسلامی به لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، پیش و پس از انقلاب اسلامی اشاره کرده و به موضوع" جهاد تبیینی" تاکید کرده‌اند.

وی بیان کرد: با وجود اینکه دشمنان همواره در تلاش برای ساقط کردن نظام و انقلاب بوده و در حال توطئه‌چینی هستند، اما انقلاب اسلامی با استقلال و آبرومندی در حال تداوم است.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: هیچ انقلابی مانند انقلاب اسلامی، مقتدرانه و ثابت‌قدم با اقتدار و عزت باقی نمانده در حالی که انقلاب‌های بزرگ دنیا پس از گذشت چند سال، از اصول انقلاب خود منحرف شده‌اند.

وی تاکید کرد: بی‌تردید اگر عزت و اقتدار کشوری را بگیرند یعنی همه چیز آن کشور را گرفته‌اند و این همه عزت به برکت بصیرت ملت ایران و رهبری امام خمینی(ره) و رهبری ایجاد شده و مردم نیز بزرگوارانه پای انقلاب ایستادند.

سرهنگ نجمی در ادامه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند هزینه سازش بسیار بیشتر از هزینه مقاومت است و بنابراین باید در مقابل دشمن مقاومت کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در هفته دهه‌فجر 220 عنوان در قالب سه هزار و 700 برنامه در سطح استان برگزار می‌شود افزود: روز 11 بهمن همایش بزرگداشت 90 شهید روحانی در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: شعار امسال دهه فجر" جشن ملی 1400" است که طی آن غبارروبی مزار شهدا انجام شده و مراسم نورافشانی، نشست‌های روشنگری با عنوان جهاد تبیینی و نهضت کمک‌های مومنانه در سطح استان برگزار می‌شود.

وی در ادامه از برگزاری جشنواره بین‌المللی سرود انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: این جشنواره برای نخستین مرتبه در سطح کشور و سطح بین‌الملل در هشت موضوع در عناوین شخصیت‌های دفاع مقدس، مبارزه با آسیب‌های انقلاب اسلامی، سبک زندگی انقلابی و سردار سلیمانی در بخش برادران برگزار می‌شود.

سرهنگ نجمی همچنین اظهار داشت: همچنین در طول دهه فجر، یادواره شهدا برگزار شده و ضمن برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز والفجر هشت، دیدار از خانواده شهدای انقلاب و مدافعان سلامت انجام شده و 20 سری جهیزیه به نیازمندان اهدا می‌شود.

تهای پیام

ارسال نظرات