نقش احزاب در جهاد تبیینی و روشنگری انکارناپذیر است

زنجان-رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان نقش احزاب را در جهاد تبیینی و روشنگری جامعه ، بسیار مهم خواند .
کد خبر: ۹۴۱۷۴۵۳
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛محمد جواد محمدی در  دیدار با دبیر و تنی چند از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی این استان گفت : امروزه جنگ روانی دشمن به کمک ابزار رسانه ها و فضای مجازی برای تضعیف دستاورد های انقلاب اسلامی بیشتر شده لذا به توصیه مقام معظم رهبری ، آگاهی دادن به مردم از خدمات بزرگ نظام ، ضروری است و احزاب می توانند در این عرصه ، موثر باشند .

 

نقش احزاب در جهاد تبیینی و روشنگری انکارناپذیر است

وی همچنین با اشاره به سابقه درخشان حزب موتلفه اسلامی در نظام جمهوری اسلامی ، احترام به فعالیت احزاب در چارچوب قانون را ، برای سرزندگی و پویایی جامعه، ضروری خواند.

 

 رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان، همچنین انتخابات را یکی از ستون های نظام و تبلور جمهوریت و مردم سالاری دینی تلقی و خاطر نشان کرد: یکی از کارکرد های مهم احزاب،  جدای از معرفی کاندیدای مورد حمایت ، بسترسازی شور انتخاباتی است که مورد ترغیب دست اندرکاران انتخابات است .

 

در این دیدار دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان هم ، شورای نگهبان و هیات نظارت بر انتخابات را به عنوان دیده بان مهم نظام در عرصه صیانت از قانون اساسی و نیز سپردن مسئولیت های تصمیم گیری و قانونگذاری به افراد صالح و شایسته درکشور لازم دانست و کارکرد این نهاد را حساس و بسیار خطیر تلقی کرد.

 

رضا رحیم پور ، با بیان اینکه  ناکارآمدی شوراها ، دولت و یا مجلس در دوره های گذشته ، ناشی از عدم اتکاء به احزاب مسئولیت پذیر بوده است افزود : اگر در جامعه، احزاب به درستی و به معنای واقعی یک حزب متعهد، جایگاه اجتماعی داشته باشند و انتخابات را مدیریت کنند، به جرات می توان گفت :ترک فعل ها ، مفاسد و عدم پاسخگویی مسئولان دارای یدک رای مردم ، کمتر اتفاق می افتاد. 

 

وی با یادآوری سابقه مبارزات انقلابی و تشکیلاتی حزب موتلفه اسلامی به عنوان حزب متعهد به نظام و مردم ، تصریح کرد : این تجربه تشکیلاتی متعهدانه با بیش از نیم قرن قدمت ، می تواند با همکاری دیگر احزاب ، پرچمدار و محوریت نظارت بر امر سیاسی و سیاست گذاری باشد و در کادرسازی مسئولیت های اجرایی برای خدمت صادقانه به مردم ، موثر واقع شود و دفتر نظارت و بازرسی انتخابات را نیز در انجام ماموریت ، به ویژه سلامت و ره آورد انتخابات ، یاری کند.    

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار