خبرهای داغ:
سردار دانشمندی گفت: بروز این قدرت الهی در تجهیزات و امکانات نیست بلکه در قلوب رزمندگان اسلام است که در بازوان و جسم آن‌ها بروز می‌کند و این مهمترین ارزش نیرو‌های سپاه پاسداران و ارتش مومن انقلابی است.
کد خبر: ۹۴۲۶۶۳۸
|
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران سردار دانشمندی با هیاتی متشکل از فرماندهان یگانهای نیروی زمینی در فارس با امیر رضایی فرمانده ارشد ارتش در استانهای فارس و کهگیلویه بازدید کرد.

در این دیدار صمیمانه که در آستانه روز ارتش انجام شد، سردار دانشمندی فرمانده دانشکده علوم و فنون زرهی نیروی زمینی سپاه ضمن ایجاد وحدت فرماندهی یگانهای نیروی زمینی مستقر در استان فارس با هیاتی متشکل از مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشکده زرهی، فرمانده لشکر عملیاتی 19 فجر، فرمانده گروه مهندسی امام هادی (ع) کوار، و فرمانده گروه توپخانه حضرت یونس(ع) سروستان با امیر رضایی فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان فارس و کهگیلویه دیدار و گفت و گو کرد.

سردار دانشمندی ضمن تبریک فرارسیدن روز ارتش، وجه تمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با دیگر ارتشهای جهان را در بهره مندی از خدرت خداوند متعال افزود و تصریح کرد: بروز این قدرت الهی در تجهیزات و امکانات نیست؛ بلکه در قلوب رزمندگان اسلام است که در بازوان و جسم آنها بروز می کند و این مهمترین ارزش نیروهای سپاه پاسداران و ارتش مومن انقلابی است.

در ادامه امیر رضایی فرمانده ارشد ارتش در استان فارس و کوهگیلویه نیز ضمن خیر مقدم طی سخنانی گفت: بحمدالله امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با بصیرت و گوش به فرمان مقام عظمای ولایت بودن، آماده هرگونه همکاری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.   

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها